Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rijbewijs

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Hi, ik heb een vraagje omtrend het motorrijbewijs.

Hoeveel praktijklesuren zijn er nu eigenlijk verplicht? 6 of 8?

En ik had graag vooraf een motor gekocht, om de kosten van de rijlessen en examen wat te drukken, gezien ik uiteindelijk toch er 1 zou kopen dacht ik van, waarom dat niet direct doen...? Maar mij lijkt het dat ik daar geen nummerplaat voor zal kunnen krijgen gezien ik die zonder rijbewijs niet kan verzekeren... Bestaat er hier een oplossing voor? Of zal ik op die manier verplicht zijn de rijlessen te volgen met een motor van de rijschool?

Alvast bedankt voor de raad.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    Zeg skyline uw signature werkt zo te zien ook niet van spiritmonitor?
    Ik heb nog maar 2 keer getankt sinds dat in mijn sig. staat en 2 keer vergeten noteren XD en resetten.
    Ook blok of werk je al ?
    Gewoon nog nooit ingevuld.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Ik heb net gezien bij u. ge moet een afstand invoeren bij distance. Anders berekent die dat niet
    Maar dat is van mijn tripteller en die was niet correct, en kwas ook vergeten men odometer op te schrijven aan tankstation

Leave a comment:

• kefkie
    replied
    Ik heb nog maar 2 keer getankt sinds dat in mijn sig. staat en 2 keer vergeten noteren XD en resetten.
    Ook blok of werk je al ?
    Ik heb net gezien bij u. ge moet een afstand invoeren bij distance. Anders berekent die dat niet

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ook blok of werk je al ?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Dus dat betekent weer betalen binnen 5 jaar voor iets waar ik normaal maar binnen 10 jaar moet voor betalen
    Boo-hoo. Van die 14 euro of zo iets gaat ge geen boterham minder eten.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
    Binnen 5 jaar heeft iedereen een kaart als rijbewijs. Geen papier meer in 't spel dus.
    Dus dat betekent weer betalen binnen 5 jaar voor iets waar ik normaal maar binnen 10 jaar moet voor betalen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Binnen 5 jaar heeft iedereen een kaart als rijbewijs. Geen papier meer in 't spel dus.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Daddy, maar ik zal het wel misverstaan hebben met om de 10 jaar nieuw papier halen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    oef. pak van mijn hart.

hoe kom je daar eigenlijk bij ???

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    oef. pak van mijn hart.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Moet men nu om de 10jaar het rijbewijs opnieuw afleggen?
    Ben je nou helemaal betoeterd!?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Moet men nu om de 10jaar het rijbewijs opnieuw afleggen?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
    We zijn hier wel wat aan het afdwalen Heb je een sedan of coupé? Voor een 406 coupé heb ik altijd al een zwak gehad en die gaan tweedehands ook niet veel geld!

std velgjes zouden voor mij al meer dan voldoende zijn
    Ik ook, mijn nonkel heeft er zo een. Donkergroen, lichtbruin leder, gechipte diesel

Ik heb er eens 100km mee gereden toen ik m'n L nog had!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
    Geslaagd
    Ma how, ik had nu ook echt niet gedacht dat jij de enige aanwezige was zonder rijbewijs die avond

Proficiat!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    IDEM

Leave a comment:

• EvO@d1rk.be
    replied
    1 inschrijven op daddy's name
    2 pug is volledig gesponserd mazout en al( spoiled ) "eigenlijk is het meer een gedeelde auto van m'n ma en ik, maar zij heeft de auto nooit nodig"

e30 zou ook op m'n pa z'n naam verzekerd worden dat is 500€ verzekering alleen al.
    Kans is groot dat pug verkocht wordt ofzo... idk (zien wat m'n pa zegt)

"Vervloekte e30 ziekte "

Ik hang mijn geld ook niet aan drank en vrouwen (In het weekend mss iets van 10 - 15€)
    Gamen ook niet, sporadisch 2de hands games voor m'n xbox360, en op pc 1 vaste game, of gratis games.

Ik bedoelde dat die op de foto gelijkt op de mijnen een wereld van verschil tussen coupe en sedan XD
    Herkenbaarheid Ivm die foto was mijn frank te laat gevallen, maar maakt niet uit Als ik mag kiezen, mogen ze me wel degene geven die ik heb gepost

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    1 inschrijven op daddy's name
    2 pug is volledig gesponserd mazout en al( spoiled ) "eigenlijk is het meer een gedeelde auto van m'n ma en ik, maar zij heeft de auto nooit nodig"

e30 zou ook op m'n pa z'n naam verzekerd worden dat is 500€ verzekering alleen al.
    Kans is groot dat pug verkocht wordt ofzo... idk (zien wat m'n pa zegt)

"Vervloekte e30 ziekte "

Ik hang mijn geld ook niet aan drank en vrouwen (In het weekend mss iets van 10 - 15€)
    Gamen ook niet, sporadisch 2de hands games voor m'n xbox360, en op pc 1 vaste game, of gratis games.

Ik bedoelde dat die op de foto gelijkt op de mijnen een wereld van verschil tussen coupe en sedan XD

Leave a comment:

• EvO@d1rk.be
    replied
    Je moet al echt goed kijken om het verschil te zien Zou me ook graag een E30 aanschaffen binnen x-aantal tijd, een 318is'je graag Twee wagens onderhouden als student?! Jij moet me duidelijk eens zeggen wat voor weekendwerk je doet

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Ziet er compleet hetzelfde uit met hier en daar een deuk (niet door mij )

'K heb eigenlijk een bmw e30 320i op het oog
    Wel een klein dilemma 2 auto's als student ^^

Leave a comment:

Working...
X