Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rijbewijs
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Guest repliedom het even welke quad ? ook al is dit een 600cc?
-
Guest repliedQuad
Hoe zit het in elkaar voor een quad ( ben 19 met rijbewijs B)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenParketmagistraat met stalen kloten
Leave a comment:
-
Guest repliedParketmagistraat met stalen kloten
Leave a comment:
-
Guest repliedLaurent is de zijne kwijt!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGe kunt altijd in de zijtabel de wijzigingen nalezen om zeker te zijn dat ge de laatste versie hebt.
Leave a comment:
-
Guest repliedGe kunt altijd in de zijtabel de wijzigingen nalezen om zeker te zijn dat ge de laatste versie hebt.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Guest replied
§2. Het rijbewijs, geldig verklaard voor de categorie B, afgegeven sinds ten minste twee jaar, laat het besturen van voertuigen van de categorie A met een maximale cilinderinhoud van 125 cm3 en met een maximaal vermogen van 11 kW toe.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenMet rijbewijs B mag je met een 50cc rijden, maar die hebben wel degelijk een max. snelheid.
Klasse a= 25/u
Klasse b= 45/u
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenik heb mijn rijbewijs van september 2010,
wanneer mag ik met een 125cc rijden ? na 2 jaar?
nu mag ik al met een 50cc rijden, die geen max snelheid geeft?
Klasse a= 25/u
Klasse b= 45/u
Leave a comment:
-
Guest repliedik heb mijn rijbewijs van september 2010,
wanneer mag ik met een 125cc rijden ? na 2 jaar?
nu mag ik al met een 50cc rijden, die geen max snelheid geeft?
Leave a comment:
-
Guest repliedRijbewijs kan je op het gemeentehuis opnieuw aanvragen bvals je het kwijt bent ( met attest aangifte bij politie ) , of dat uwe foto niet meer 'klopt' met de werkelijkheid, of dat het rijbewijs beschadigd is ( gewassen met Dash ), of afgepakt door een vreemde overheid. (met attest van de pakkemannen). Nieuwe foto en 11 euro, je kan dat de volgende dag al terug ophalen. (ook in dat laatste geval).
Leave a comment:
-
wacht nog even en ge zult zowieso een nieuw gaan moeten halen
er zijn namelijk plannen om de rijbewijzen te veranderen in de trend van de digitale identiteitskaart
Leave a comment:
-
Guest repliedIs de foto van je rijbewijs veranderen kosteloos of vergt het een heel nieuw?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenAls je een voorlopig rijbewijs B van 18 maanden (20u les en dan alleen) hebt, mag je dan ook rijden als de ouder erbij zit? Of enkel met de rijschool?
Leave a comment:
-
Als je een voorlopig rijbewijs B van 18 maanden (20u les en dan alleen) hebt, mag je dan ook rijden als de ouder erbij zit? Of enkel met de rijschool?
Leave a comment:
-
Guest replied't Is niet omdat "men" het zo uitspreekt dat "men" het zo moet schrijven hoor...
(Uw broer, hij ??)
Leave a comment:
-
Bedankt voor de reactie,
zit niets anders erop dat gij het opnieuw mag doen.
Mijn grootmoeder heeft haar examen gedaan. Was niet verplicht in de tijd, maar heeft het toch met lessen en examen gedaan.
Leave a comment:
-
Guest repliedJaja, hier nog eentje...
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenDe reden van gebuisd te zijn: Condens aan de binnenkant van de wagen.
Oke mijn wagen is vuil maar heb gisteren alle ruiten, spiegels en verlichting gekuist.
Dus ziet niet het probleem in.
Dat niet doen is vanzelfsprekend een negatief punt op het resultatenblad.
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenHeeft nog verschillende punten opgezet die niet waar zijn ook.
Zoals het hinderen of in gevaar brengen tijdens het parkeren.
Er reed een vrachtwagen achter hem, steekt zijn pinker uit voor te parkeren.
Vrachtwagen was dicht, maar plaats genoeg om u manoeuvre te doen.
Hoe kun je nu in godsnaam een vrachtwagen in gevaar brengen met een klein golfke.
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenIs er daar ergens een mogelijkheid om bij 1 of andere dienst klacht in te dienen.
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenMijn grootmoeder van 78 jaar was mee als begeleider en zij zal alleszins niet liegen.
Leave a comment:
Leave a comment: