Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Grote Politie ergernis topic.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• even pintjes drinken in't stad. in tegenstelling tot mijn intelligente vrienden ga ik met de fiets en niet met de auto. haal ik 2 straten verderop een hamburger, rij ik met mijn fiets van het voetpad en kom ik 2 flikken tegen.

amper uitleg of discussie, pas tonen, adres geven. na veel zagen hoor ik dat ik een boete zal krijgen voor het rijden op het voetpad en rijden zonder lichten, 100 euro boete.

fijn dat ze de modale burger weer weten te pesten. "vrienden" die me dan vierkant uitlachen maakt me natuurlijk niet beter gezind.
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
      even pintjes drinken in't stad. in tegenstelling tot mijn intelligente vrienden ga ik met de fiets en niet met de auto. haal ik 2 straten verderop een hamburger, rij ik met mijn fiets van het voetpad en kom ik 2 flikken tegen.

amper uitleg of discussie, pas tonen, adres geven. na veel zagen hoor ik dat ik een boete zal krijgen voor het rijden op het voetpad en rijden zonder lichten, 100 euro boete.

fijn dat ze de modale burger weer weten te pesten. "vrienden" die me dan vierkant uitlachen maakt me natuurlijk niet beter gezind.
      Voor het rijden zonder lichten, daar kan ik niks op aanmerken, dat mag niet.
      Wat het rijden op het voetpad betreft, als je stillekes rijd doe je daar niemand kwaad.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• een serieuze waarschuwing of 25 euro boete, goed.
        maar even met 10% van mijn werkloosheidsuitkering gaan lopen

Comment

een serieuze waarschuwing of 25 euro boete, goed.
          tja, licht aandoen is niet zo moeilijk he!
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

What's the fuss? Het is toch geld waar je niet voor hebt moeten werken dat je kwijt bent ... Licht aanleggen en te voet gaan zal al veel schelen. En waarschijnlijk ook de discussie niet teveel aangaan. Kan me moeilijk voorstellen dat je daar zomaar een boete voor krijgt ...
            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

LOL, daarvoor moet ge dus 3 dagen op uw gat voor gaan zitten eh

Schandalig

Comment

Ge krijgt veel teveel werkloosheidsuitkering

Comment

even pintjes drinken in't stad. in tegenstelling tot mijn intelligente vrienden ga ik met de fiets en niet met de auto. haal ik 2 straten verderop een hamburger, rij ik met mijn fiets van het voetpad en kom ik 2 flikken tegen.

Wees blij dat je dan niet moest blazen....

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten

Heel erg als je weet waarvoor dit voertuig wordt ingezet.

Lamborghini Gallardo Polizia crasht in Italië

De politie in Italië heeft voor snelle boefjes en bijvoorbeeld organen die snel naar een ander ziekenhuis moeten de beschikking over enkele snelle Lamborghini's. Iedereen kent de Gallardo's van de Italiaanse politie ondertussen wel, één exemplaar is zelfs een keer in Nederland gespot. Gisterenavond werd echter een exemplaar afgeschreven bij een ongeluk.

Dit ongeluk gebeurde niet toen de politie een orgaan weg moest brengen of een achter een andere snelle bolide aanzat, nee dit ongeluk gebeurde terwijl de Gallardo Polizia op weg was naar een tentoonstelling in Cremona. Volgens getuigen werd de Gallardo afgesneden door een andere auto die net wegreed bij een tankstation. Doordat de Gallardo werd afgesneden ramde de Gallardo een rij geparkeerde auto's. Het is maar goed dat de agenten geen orgaan weg moesten brengen, dat zou niet al te best zijn voor de patiënt...
                      Last edited by McClane; 01/12/2009, 08:08.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                        daarstraks stond een politiewagen in het voorsorteervak om linksaf te slaan te wachten aan verkeerslichten... het werd oranje waardoor er dus geen wagens meer van de andere richting kwamen zodat de wagen eindelijk links kon indraaien.... komt er nog een brommerke op het fietspad door het ondertussen al lang donkerrood gevlogen (denk al ne second of 3-4 rood voor de fietsers) zodat die flik nog bruusk moest stoppen tijdens het indraaien EN.... rijdt vervolgens gewoon rustig verder die straat links in alsof er niks gebeurd is....

ma how als ge op ne weeknacht tegen een schandalige 85 rijdt op een 70 baan waar welgeteld 5 auto's op een uur passeren, dan moogt ge een schoon kadoke in uw bus verwachten

zone bodukap, goe bezig

nu wil ik niks zegge he ma zelf in zone bodukap wonend weet ik dat de flikken hier nog lekker laks zijn, en enkel ingrijpen als het echt nodig is of ni anders kan.

zo heb ik ooit geweten ene die op zijn brommerke op zijn achterwiel voorbij de flikken reed.
                        een beetje later nog eens, en nog een beetje later een 3de keer.
                        flikken houden hem tegen.
                        jonge, ik kan begrijpen da ge zo is op u achterwiel rijd, wij vinde da ook wel is leuk om te zien.
                        2x da kunnen we nog begrijpen, ma 3x da gaat er toch wel wa over, gaat da is erges op priveterrein doen zeg....

Comment

• Gisteren in Gent een politiecombi die over een (lage) vluchtheuvel en verdrijvingsvlak reed om links voor te sorteren aan de lichten, om daarna rechtdoor te rijden.
                          Geen zwaailicht of sirene in elk geval...
                          Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                          BMW E90 320d:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                            nu wil ik niks zegge he ma zelf in zone bodukap wonend weet ik dat de flikken hier nog lekker laks zijn, en enkel ingrijpen als het echt nodig is of ni anders kan.

zo heb ik ooit geweten ene die op zijn brommerke op zijn achterwiel voorbij de flikken reed.
                            een beetje later nog eens, en nog een beetje later een 3de keer.
                            flikken houden hem tegen.
                            jonge, ik kan begrijpen da ge zo is op u achterwiel rijd, wij vinde da ook wel is leuk om te zien.
                            2x da kunnen we nog begrijpen, ma 3x da gaat er toch wel wa over, gaat da is erges op priveterrein doen zeg....
                            ik heb genoeg dingen meegemaakt met bodukappers, verkeer- en niet verkeergerelateerd (en zowel in "dader" als "slachtofferrol") om uw mening niet te volgen maar 't is natuurlijk een heel subjectief gegeven

Comment

Iedere weggebruiker gelijk voor de wet, is blijkbaar niet van toepassing bij de fietsers.. Ik zal dezelfde filosofie toepassen als u, met de auto zonder licht en op het voetpad ... Eens benieuwd hoelang het duurt voor de fietserbond begint te melken... Typisch de "zwakke weggebruiker" die denkt zich niet te moeten aanpassen aan het verkeer, want de autobestuurder is toch de moordmachine... Bijna iedere dag in Gent belandt er een fietser op mijn motorkap omdat hij/zij het "normaal" vindt om zonder licht en in tegenrichting waar het niet mag, zich te moeten voortbewegen. Altijd onder het motto "Jamaar, het is maar 2 straten ver..." Ik hoop dat je volgende boete 500euro is..."Zwakke weggebruiker", laat me niet lachen...

Comment

• ik zie zo vaak overtredingen met een combi erbij vooral met auto's dan

als agenten geen mandaat hebben, moeten ze niet alles verbaliseren

Comment

• Tja, probleem is dat als ge op weg zijt naar een opdracht, ook een niet dringende, ge moeilijk om de 100 meter kunt stoppen om iemand die een overtreding maakt aan te spreken, papieren, vermanen,.... Dan kom je nooit aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                                    Ik zal dezelfde filosofie toepassen als u, met de auto zonder licht en op het voetpad ...
                                    allez, ge rijdt met een Smart of een Micra

dat er eens een camion zich parkeert bovenop uw bekrompen kop, zure aap
                                    Last edited by Teus; 02/12/2009, 13:01.

Comment

Je doet het gewoon niet. Als fietser is het sowieso al in je eigenbelang een mega load aan verlichting te hebben, en zelfs dan ziet men je vaak nog niet.

En eerlijk gezegd, ik heb soms een hekel aan mensen die met hun fiets op het voetpad rijden. Dat kinderen dat doen, ok, hoe minder die zich in de verkeersdrukte moeten wagen, hoe beter, maar een volwassene?

Sommigen hebben dan nog de pretentie hun bel te gebruiken als ze op het voetpad rijden en je als voetganger in hun weg loopt.

Comment

beetje gefrustreerd, steuntrekkertje....?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                          Je doet het gewoon niet. Als fietser is het sowieso al in je eigenbelang een mega load aan verlichting te hebben, en zelfs dan ziet men je vaak nog niet.

En eerlijk gezegd, ik heb soms een hekel aan mensen die met hun fiets op het voetpad rijden. Dat kinderen dat doen, ok, hoe minder die zich in de verkeersdrukte moeten wagen, hoe beter, maar een volwassene?

Sommigen hebben dan nog de pretentie hun bel te gebruiken als ze op het voetpad rijden en je als voetganger in hun weg loopt.
                                          Ooit worden fluovestjes en pothelm verplicht. Je ziet nu al dat ze in het lager er gebruik van maken.

Comment

Working...
                                          X