Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boetes voor rijden met verkeerde nummerplaat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
    dit is wat er gebeurt -je wage word mee genome en pas vrijge geven waneer je wage verzekerd is voor een jaar of waarop je kan late zien dat hij verzekerd is op die nummerplaten.

1maals het bewijs geleverd aan de politie geven zij u een papier mee
    waarop staat dat ze de wage moge terug geven.
    daarna betaal je de parking koste van je wage aan de depanage !

ik heb voor mijn 7serie voor een week 150 euro betaald + den depaneur kapot geslage

kostprijs voor dit grapje verwacht u een aan boede vn 1200euro
    dit is de som die ik gekrege heb van gerecht !
    Heb ik al eens uiteengezet in dit topic

Comment

dit is wat er gebeurt -je wage word mee genome en pas vrijge geven waneer je wage verzekerd is voor een jaar of waarop je kan late zien dat hij verzekerd is op die nummerplaten.

1maals het bewijs geleverd aan de politie geven zij u een papier mee
      waarop staat dat ze de wage moge terug geven.
      daarna betaal je de parking koste van je wage aan de depanage !

ik heb voor mijn 7serie voor een week 150 euro betaald + den depaneur kapot geslage

kostprijs voor dit grapje verwacht u een aan boede vn 1200euro
      dit is de som die ik gekrege heb van gerecht !
      Uw klavier ne keer met de stofzuiger uitkuisen want er schijnt wat mis te zijn met de letter 'n' ??? (Stofophoping onder die bewuste lettertoets misschien ??)

Comment

Is dat zo ? Gesteld dat ik de wagen niet terug in het verkeer wil brengen, en kom ophalen met een trailer ofzo ? Specifiek geval, de auto is al een oudje, keuring vervallen en verzekering etc. , dan wordt je opgepakt, auto naar 2000 en je koopt een andere. Je wil de boete betalen, het wrak recuperen door het rechtstreeks te laten opkopen door een schroothandelaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Len Bekijk Berichten
          Wel nog even bijzetten....

Ik had de wagen gekocht. Vervalt dan sowieso de inschrijving? Keuring was nog geldig tot 24/06/2009.....
          als dat voorkomt en je hebt een goede advocaat gaat ie de boete van niet gekeurd zijn teniet kunnen doen.

Maat van mij was auto gaan halen in DE.

Meeting van een ander forum, hij zet de verzekering van de platen van z'n ma even over op zijn wagen. Wagen is echter niet ingeschreven in BE of gekeurd, wel nog Duitse keuring.

In Antwerpen worden we tegengehouden door de flikken, geen inschrijving en keuring, maar na 40 minuten mag hij terug doorrijden, voertuig is namelijk verzekerd (had papieren bij van verzekering). De zaak komt voor en dit wordt hem ten laste gelegd: niet ingeschreven voertuig en niet gekeurd voertuig.

Advocaat van de verzekering erop gezet, die heeft ervoor gezorgd dat de niet-keuring van het voertuig niet werd meegeteld.

Normaal gezien was de boete 2* 175 euro, uiteindelijk 1*175 euro, voor het niet ingeschreven zijn.

Wagen is nooit in beslag genomen of iets dergelijks.
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Naar het schijnt zou het toch mogelijk zijn om in Duitsland, bij aankoop van een Duitse wagen, transitplaten voor een maand te kopen wat u dus de tijd laat om in België de ganse papierwinkel in orde te hebben ? Het zou dan voldoende zijn van de verzekering op voorhand te verwittigen wat je gaat doen zodat ze alles al in gereedheid kunnen brengen en hen dan op te bellen zogauw je de gegevens van de wagen hebt zodat ze het dan ingevulde document kunnen faxen naar dat kantoor in Duitsland, zou in principe maar een paar minuten mogen duren om dat te krijgen en zo'n transitplaat voor een maand is ook geen hoge kostprijs naar het schijnt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
              Naar het schijnt zou het toch mogelijk zijn om in Duitsland, bij aankoop van een Duitse wagen, transitplaten voor een maand te kopen wat u dus de tijd laat om in België de ganse papierwinkel in orde te hebben ? Het zou dan voldoende zijn van de verzekering op voorhand te verwittigen wat je gaat doen zodat ze alles al in gereedheid kunnen brengen en hen dan op te bellen zogauw je de gegevens van de wagen hebt zodat ze het dan ingevulde document kunnen faxen naar dat kantoor in Duitsland, zou in principe maar een paar minuten mogen duren om dat te krijgen en zo'n transitplaat voor een maand is ook geen hoge kostprijs naar het schijnt.
              Transitplaten zijn niet geldig in België (Duitse platen met gele rand)

Je ziet ze vaker en vaker rijden, maar er wordt ook vaker en vaker op geverbaliseerd. Laat u niet vangen door goedkoop gedoe, het gaat alleen maar duurder uitvallen. Men liegt zelfs mensen gewoon voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boba Bekijk Berichten
                Transitplaten zijn niet geldig in België (Duitse platen met gele rand)

Je ziet ze vaker en vaker rijden, maar er wordt ook vaker en vaker op geverbaliseerd. Laat u niet vangen door goedkoop gedoe, het gaat alleen maar duurder uitvallen. Men liegt zelfs mensen gewoon voor.
                Je moet dan ook transitplaten met rode rand hebben. Die kan je in Duitsland regelen en dan ben je zelfs BA verzekerd gedurende 15 dagen. Kost iets van een 180€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                  Naar het schijnt zou het toch mogelijk zijn om in Duitsland, bij aankoop van een Duitse wagen, transitplaten voor een maand te kopen wat u dus de tijd laat om in België de ganse papierwinkel in orde te hebben ? Het zou dan voldoende zijn van de verzekering op voorhand te verwittigen wat je gaat doen zodat ze alles al in gereedheid kunnen brengen en hen dan op te bellen zogauw je de gegevens van de wagen hebt zodat ze het dan ingevulde document kunnen faxen naar dat kantoor in Duitsland, zou in principe maar een paar minuten mogen duren om dat te krijgen en zo'n transitplaat voor een maand is ook geen hoge kostprijs naar het schijnt.
                  De bedoeling was niet om de wagen in DE uit te schrijven
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                  X