Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel plaats laten naast garagepoort?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Volgens de foto blokkeerd ze niets, en staat ze ver genoeg weg...
    dus buiten u er aan ergeren gaat ge er ni veel aan kunnen doen...
    En als ge elkaar wat blijft koeioneren wordt het enkel maar ergers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
      Volgens de foto blokkeerd ze niets, en staat ze ver genoeg weg...
      dus buiten u er aan ergeren gaat ge er ni veel aan kunnen doen...
      En als ge elkaar wat blijft koeioneren wordt het enkel maar ergers
      ik koeioneer just niemand. ik wil gewoon mijn garage fatsoenlijk in en uit kunnen rijden.

en zoals ik eerder zei staat ze op de foto juist een stuk verder naar voren als anders.
      op de foto staat ze nog geen meter naast de poort. meestal staat ze dichter.

k'zal nekeer ne foto trekken als ik klaar sta om binnen te rijden, dan ziet ge het probleem wel.
      ik moet recht in de garage rijden en kan niet schuin afkomen. bijgevolg knalt de bumper altijd tegen de stoep en heb ik platen liggen die ik normaal niet mag leggen (waar ze graag op gaat parkeren)
      Last edited by ; 27/09/2008, 17:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
        Iemand die een ingang blokkeert, is altijd in fout ... politie bellen dus
        niet altijd correct.
        als bv. jij in je garage wilt, gaan ze weinig doen. als je daareentegen uit je garage wilt gaan ze slepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          niet altijd correct.
          als bv. jij in je garage wilt, gaan ze weinig doen. als je daareentegen uit je garage wilt gaan ze slepen.
          hmm.
          dus ik zet mij in de garage en ik laat iemand 's nachts met ne jeep da 205'ke voor mn poort duwen? (of zelf stoempen)

Comment

je komt met een tamelijke snelheid aangereden het stuur draai je naar de garagepoort en trekt de handrem op

voordeel: je staat altijd mooi recht voor je garage (mits goed oefenen toch)
            nadeel : -je word vaste klant bij de bandenboer
            -veel oefening nodig
            -de kaartersclub van madam zal je vlug bestempelen als doodrijder en binnen de kortste keren weet gans het dorp het.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
              ....
              Kan ik aan het stad gaan vragen voor gele strepen te trekken tot een meter naast mijn poort?
              Je kan dit altijd gaan vragen. Trek foto's van de situatie en een goede motivatie . Normaal mag dit dan geen probleem opleveren.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Probeer een betonblok (die je langs de wegen ziet in geel en witte kleur) op te kop te tikken bij de gemeente. Leg die betonblok dan op de plaats waar je buurvrouw altijd staat met haar wagen, op pakweg 1 à 1,5 meter van je garage (zodat jij dus deftig kan indraaien) ALS ze naar de kerk gaat.

Wanneer ze terug thuis komt ga je naar haar toe en leg je u probleem nogmaals uit EN zeg je dat die betonblok er ligt zodat jij deftig kunt indraaien in je garagebox. Zeg er ook bij dat, moest die betonblok daar niet liggen, je binnen de korste keren tegen haar auto gaat rijden, en het dan haar fout is (een leugentje om bestwil ).

Probleem opgelost!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
                  Probeer een betonblok (die je langs de wegen ziet in geel en witte kleur) op te kop te tikken bij de gemeente. Leg die betonblok dan op de plaats waar je buurvrouw altijd staat met haar wagen, op pakweg 1 à 1,5 meter van je garage (zodat jij dus deftig kan indraaien) ALS ze naar de kerk gaat.

Wanneer ze terug thuis komt ga je naar haar toe en leg je u probleem nogmaals uit EN zeg je dat die betonblok er ligt zodat jij deftig kunt indraaien in je garagebox. Zeg er ook bij dat, moest die betonblok daar niet liggen, je binnen de korste keren tegen haar auto gaat rijden, en het dan haar fout is (een leugentje om bestwil ).

Probleem opgelost!
                  komt gij die betonblok maar dragen dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                    Je kan dit altijd gaan vragen. Trek foto's van de situatie en een goede motivatie . Normaal mag dit dan geen probleem opleveren.
                    en hoe groter de koets, hoe langer de strepen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                      je kan dat inderdaad gaan vragen. ik heb dat ook eens gedaan omdat een twintigtal huurders met een zelfde probleem zaten. en nog steeds zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        niet altijd correct.
                        Het zou niet mogen he ... zo zou je dus elke garage mogen blokkeren, indien die leeg is ?

Comment

Hoeveel plaats moet er tussen een geparkeerde wagen en een garagepoort gelaten worden?
                          Want dat k*tmens zet zich altijd zo dat ik amper in en uit mijn garage kan
                          h'eb +/- 20 à 30 centimeter om mijn deur open te doen als ik ernaast sta, wat er dus op neerkomt dat ik mijn bocht niet kan halen om in en uit te rijden.

Als dat nog niet genoeg is,
                          in hoeverre mag er aan de overkant van een garagepoort geparkeer worden? (doodlopende straat, plaats voor 1 auto tegelijk om te passeren)
                          Combinatie van bovenstaande en iemand aan de overkant kan ik er al helemaal niet in
                          Bedoel je dit :

De blauwe wagen is die van dat madammeke, en de rode wagen is een wagen die er nog eens extra geparkeerd staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                            Zolang ze niet vóór je garagepoort parkeert en je nog steeds naar buiten kan rijden - al is het dan moeizaam - kan je haar niks maken. Er is geen maximum afstand voorzien in de wet.
                            Niet dat iemand er zich iets van zou aantrekken, maar ze zouden dat moeten doen ... en dan mogen de flikken met een meetlat de stad rondlopen ! 't zou een zicht zijn.

Comment

Bedoel je dit :

De blauwe wagen is die van dat madammeke, en de rode wagen is een wagen die er nog eens extra geparkeerd staat.
                              ja, maar die rode wagen moet over de groene kader staan (de garagepoort), en die rode kader mag ook nog eens naast de garagepoort staan
                              en achter die rode wagen draaien om langs de andere kant in te draaien is geen optie want straat loopt dood daar
                              achteruit erin gaat ook niet want dan rij ik mijn voorbumper eraf

Comment

op het internaat waar mijn vrouw werkt, is er soms exact dezelfde situatie. staan ze met hun neus tot aan de garage; kan je niet indraaien.
                                Het is daar ook zoals hoger vermeld; als je in wil rijden, doen ze niks, als je uit wil rijden, kan je politie bellen om te laten wegtakelen.
                                Nu zijn er wel borden geplaatst van het type E1 (verboden parkeren), maar de meeste mensen negeren die, omdat ze er vroeger wel mochten staan.
                                Ik veronderstel dat deze borden aanvragen voor jou al particulier geen mogelijkheid is?

edit: als ik dat zo bekijk op het schetsje, dan kunnen er toch helemaal geen auto's meer door als ze aan beide kanten staan?
                                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

ja, maar die rode wagen moet over de groene kader staan (de garagepoort), en (..)

zo ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                    edit: als ik dat zo bekijk op het schetsje, dan kunnen er toch helemaal geen auto's meer door als ze aan beide kanten staan?
                                    dat probleem is er idd ook vaak
                                    de mensen denken: "doodlopende straat, pff, hier komt geen kat dus ik smijt mij hier maar"

Comment

eerder zo Zero2:

maar ik moet wel zeggen dat ze aan de overkant steeds minder staan omdat ik me anders voor hun zet dat ze niet wegkunnen. (en dan zeg ik waarom ik zo sta, omdat ZIJ zo staan dat ik niet in de poort kan)

dus denk die auto aan de overkant weg, en dan kan ik er in mits gemanouvreer.

Comment

eerder zo Zero2:

maar ik moet wel zeggen dat ze aan de overkant steeds minder staan omdat ik me anders voor hun zet dat ze niet wegkunnen. (en dan zeg ik waarom ik zo sta, omdat ZIJ zo staan dat ik niet in de poort kan)

dus denk die auto aan de overkant weg, en dan kan ik er in mits gemanouvreer.
                                        Hmmja, zoals op die laatste foto, is zowel de straat, als uw garage, geblokkeerd

Toffe buren hebde gij

Hebde gij nog nen andere wagen ? Anders kunde wel een koppel tof trukskes uitvoeren

Comment

Hmmja, zoals op die laatste foto, is zowel de straat, als uw garage, geblokkeerd

Toffe buren hebde gij

Hebde gij nog nen andere wagen ? Anders kunde wel een koppel tof trukskes uitvoeren
                                          ja, nog 2 andere. maar als ik thuiskom staat iedereen al "geparkeerd".
                                          de mensen die die boel blokkeren zijn juist diegenen die hun wagen niet gebruiken om te gaan werken of zijn op pensioen

Comment

Working...
                                          X