Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flitspalen? Waar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
    Jep;

OVL - E40 - Brussel - Zwijnaarde

Oe ma derzijn nog geen specifieke plaatsen?

En voor wanneer isda?

Comment

A - Antwerpse ring R1 - Nederland (2) - Berchem (Borsbeekbrug)
      A - Antwerpse ring R1 - Gent (1) - Berchem (Posthofbrug)

welke bruggen zijn da eigenlijk juist??? iemand een idee??? zo belachelijk hé, moet je bij ons op de ring snachts 100 gaan rijden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        dB-beperking voor omwonenden, zoals op het viaduct van Gentbrugge ?
        Niet dat ik hier de wijsneus wil uithangen maar is zo goed als volledige industriezone onder het viaduct van Vilvoorde...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          Niet dat ik hier de wijsneus wil uithangen maar is zo goed als volledige industriezone onder het viaduct van Vilvoorde...
          http://maps.google.be/maps?f=q&hl=nl...=16&iwloc=addr

was trouwens overlaatst reportage op tv. Er wonen wel degelijk mensen onder hoor. Der is zo ene die zijn hof ligt constant vol saffe. da regent saffe in zijnen tuin.

Comment

Er wonen inderdaad wel mensen vlak bij het viaduct van Vivoorde. Aan het begin van de viaduct thv de buitenring ligt rechts Machelen. Daar komt hij over de Woluwelaan. (In de middenberm van die Woluwelaan is enkele jaren geleden nog een vrachtwagen beland die van het viaduct reed)

Comment

Der staat nu ook sinds kort een nieuwe flitspaal aan het begin van de A12 Antwerpen - Brussel bij het binnenrijden van de bevrijdingstunnel richting Brussel! Je mag daar normaal ook maar 90 denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mylar Bekijk Berichten
                Der staat nu ook sinds kort een nieuwe flitspaal aan het begin van de A12 Antwerpen - Brussel bij het binnenrijden van de bevrijdingstunnel richting Brussel! Je mag daar normaal ook maar 90 denk ik.
                volgens mij zijn er enkel 2 flitsers bijgekomen aan den brussel kant, maar niet aan de antwerpen kant van die tunnel... en anders mag ik enveloppes verwachten

Comment

WV - ROESELARE - Ring om Roeselaere - Onledegoedstraat

Het was ooit te denken. Doorknallen aan 160 na dat mooi lang stuk .

edit: het is een roodlicht camera... Kan nog altijd knallen.

Roodlichtcamera is daar wel nodig want wanneer je van de autostrade afkomt zijn er daar heel veel s'nachts die daar doorrijden. Waaronder ook ik
                  Last edited by ; 11/07/2008, 21:50.

Comment

Er zijn stukken A12 die geen autosnelweg zijn maar waar je wel 120 mag he (2x3 rijstroken gescheiden door een middenberm). Borden van 90kmh blijven geldig tot het eerst volgende kruispunt (dat is ook een wegske dat de A12 opkomt of een oprit)...

Comment

Wie weet sinds wanneer deze paal er staat?
                      Verbindingsweg R1/E17 met de E34-N49 Antwerpen /Knokke.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Klopt

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                        volgens mij zijn er enkel 2 flitsers bijgekomen aan den brussel kant, maar niet aan de antwerpen kant van die tunnel... en anders mag ik enveloppes verwachten
                        Neen, aan de Antwerpen-kant staan er ook.

Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                        Er zijn stukken A12 die geen autosnelweg zijn maar waar je wel 120 mag he (2x3 rijstroken gescheiden door een middenberm). Borden van 90kmh blijven geldig tot het eerst volgende kruispunt (dat is ook een wegske dat de A12 opkomt of een oprit)...
                        Daar mag je weldegelijk maar 90

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Daar mag je weldegelijk maar 90
                          Ik had het niet op die specifieke locatie, maar ter hoogte van het industrie-terrein van Londerzeel mag je wel 120 dacht'k (maar velen denken dat het 90kmh blijft omdat het daar geen autosnelweg is).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                            Wie weet sinds wanneer deze paal er staat?
                            Verbindingsweg R1/E17 met de E34-N49 Antwerpen /Knokke.
                            op den expresweg voor den bocht is da zeker??? die staat er nog ni lang, ik heb er ook maar eerst van de week hoor van gekregen...

Comment

op den expresweg voor den bocht is da zeker??? die staat er nog ni lang, ik heb er ook maar eerst van de week hoor van gekregen...
                              Dat ze er daar gingen zetten was al langer geweten, alleen heeft het toestel wel op zich laten wachten. Dacht van het begin van de zomer dat hij er staat (of eind juni)

Geen slechte plaats want daar hebben er al veel in de gracht gezeten.

Comment

Ik heb er gisteren ééntje zien staan als je van Opel Belgium (noorderlaan) de snelweg opga richting Breda.
                                Staat net in de bocht waar je "maar" 70 mag.

Comment

yes!!! E34 antwerpen - kust is wederom weer lekker buiten schot!!

wat hou ik toch van die afgelegen snelweg waar geen kat rijdt en bijna geen flitsers staan

Comment

Jup, juist achter een paal van de boven de snelweg hangende wegwijzers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk Berichten
                                      Op dat deel kom je juist van de antwerpse ring, dus het is daar nog altijd snelweg.

Comment

Volledig onzichtbare flitspaal 400m voor Oostende

voor diegenen die naar de zee willen (en een zware voet
                                        hebben), opgelet!

OPGELET,
                                        als je naar Oostende
                                        rijdt.

Dit is de nieuwe flitspaal op
                                        het stuk E40 Brugge-Oostende op 500m voor het
                                        binnenrijden in Oostende !!!

Je bent nog op de autostrade
                                        maar je mag hier slechts nog 50 km/u meer rijden, een
                                        paar honderd meter ervoor is dit nog 120 !!!!!!!!!

Dit stukje kan je je
                                        rijbewijs kosten, als je dus hier 90 km/u rijdt, ben je
                                        sowieso je rijbewijs kwijt !!!

Stuur dit naar iedereen die je
                                        kent !

Comment

Werken die flitspalen op de E17 Antwerpen-Kortrijk ter hoogte van Gent op die brug daar eigenlijk? Er staan er zo vier in elke richting maar wij zijn daar al aan -+100/105 doorgegaan waar 90 mag en geen flits...

Comment

Working...
                                          X