Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inforad V4 radar alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• in je csv file de 10 veranderen door iets anders, bvb 7 is gevaarlijke bocht.
    maar ik denk dat POI's altijd 2 beepjes krijgen
    Last edited by ; 04/01/2009, 13:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
      huh?

Dus bij die Mobiele plaats gaat em dus denke datda een flitspaal is. En rode lampkes geven in plaats van orangje?
      hier is de uitleg met pscrn
      (sorry voor het kleine lettertype, maar als je je best doet kan je het lezen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        in je csv file de 10 veranderen door iets anders, bvb 7 is gevaarlijke bocht.
        maar ik denk dat POI's altijd 2 beepjes krijgen
        Ik denk dat ook. Ik ben al ff aan het denken hoe ik aan de database die je telkens update zou kunnen geraken. Dan zou het pas leuk worden
        Last edited by ; 04/01/2009, 14:13.

Comment

• Hoe lang duurt het bij pixmania vooraleer ze door hebben dat ik betaald heb ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trovax Bekijk Berichten
            hier is de uitleg met pscrn
            (sorry voor het kleine lettertype, maar als je je best doet kan je het lezen)

Awel ja dit snap ik nu,maar wat veranderd dit nu in biepjes en lichtjes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
              Awel ja dit snap ik nu,maar wat veranderd dit nu in biepjes en lichtjes?
              Dat heb ik nog niet kunnen testen.
              Maar ik denk dat hij gewoon dat als persoonlijk punt gaan aangeven. Langs de andere kant is het onderscheid in persoonlijke punten wel redelijk overbodig, lijkt mij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                Hoe lang duurt het bij pixmania vooraleer ze door hebben dat ik betaald heb ??
                Hangt af van de gebruikte methode. Als je via Paypal of creditkaart betaald is er 'direct' betaald, ga je overschrijven dan gaan er een paar bankwerkdagen over.

Comment

• ik heb een stuk E314 gereden op en af en nog geen oranje lichtje tegengekomen. had wel die persoonlijke POI nog niet toegevoegd. maar de database van nederland bevat dus niet echt de mobiele flitsers in belgie...
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                    ik heb een stuk E314 gereden op en af en nog geen oranje lichtje tegengekomen. had wel die persoonlijke POI nog niet toegevoegd. maar de database van nederland bevat dus niet echt de mobiele flitsers in belgie...
                    In dat bestandje met die persoonlijke punten staan normaal gezien een aantal plaatsen op de E314. Dan zou hij dus een signaal moeten geven.
                    Laat je iets weten als je het eens hebt kunnen testen?

Comment

• jup daarmee dat ik dit eens voor update gedaan heb. misschien seffes of anders morgen probeer ik nog eens een stukje erop te rijden.
                      ps: merci voor die file ging er vlekkeloos in.
                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Ik heb zogezegd in 13min van grimbergen naar huis gereden.Heb wel redelijk doorgereden ma dan nog.

Comment

• Op aanraden van Trovax zal ik dat spel ook eens gaan halen sie Waar vind ik het het voordeeligst ? Online ?

Comment

• Draait dat op Mac die manager ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                              Draait dat op Mac die manager ?

Zalwel zeker,kweni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                dat gaat hier nog goedkomen :-)
                                Wij gaan straks een mega-goeie file hebben...

BTW: Hij slaat de bal er wel dikwijls naast.
                                Vb.: Paal op de Brusselse ring draait hij de richting om. En op de antwerpse ring gaat het helemaal fout (denk dat hij denkt dat je op de Singel rijdt).

Die op de brusselse ring staat inderdaad niet helemaal juist.Voor de rest werkt hij bijmij perfect eig

Comment

• Als je binnen de 15s (al naargelang, je kan dit instellen maar 15s is het minimum ) van een paal komt, geeft hij alarm, ook als die paal op een parallele weg staat. Op zich niks mis mee, beter een keer te veel dan te weinig.

Comment

Als je binnen de 15s (al naargelang, je kan dit instellen maar 15s is het minimum ) van een paal komt, geeft hij alarm, ook als die paal op een parallele weg staat. Op zich niks mis mee, beter een keer te veel dan te weinig.
                                    Dat vind ik er ook van, zolang hij maar niet om de 10sec lawaai begint te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                      Op de antwerpse ring piept hij van bij het sportpaleis tot op de E19 bijna constant. Kan niet de bedoeling zijn, en zeker niet als je weet dat daar geen flitspaal staat... Maar al bij al ben ik er ook blij mee.
                                      misschien komt hij flitspalen tegen op de banen eronder.
                                      dat is met mijn tomtom zo.
                                      die piept soms als hij op de autostrade voorbij een brug of ander dicht punt, komt waar flitspalen op de gewone baan staan.
                                      wimoptiek.be op

Comment

Hangt af van de gebruikte methode. Als je via Paypal of creditkaart betaald is er 'direct' betaald, ga je overschrijven dan gaan er een paar bankwerkdagen over.
                                        Ik heb het via overschrijving gedaan.

Nu op pixmania kan ik mijn bestelling volgen:
                                        Betaling --> Validatie --> Voorbereiding staat aangevinkt. Dus zal dan naar mij opgestuurd worden eh?

Comment

• heb gisteren stukje e40 gedaan met die zelf ingevoerde POI's en hij geeft een oranje lichtje + biep op deze plaatsen. snelheidsoverschreiding laat hij wel niet met piepconcert weten maar ik vind dat goed zo...

denk wel niet dat alle mobiele flitsplaatsen er met dit bestandje inzitten

Comment

Working...
                                          X