Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Laatste keer dat ik daar naar gekeken heb was toen de lokale dorpsgek een kerstboom op het dak van zijn auto had gebonden, TVL vond het boeiend genoeg om een reportage van te maken....
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
't is dat juist wat ik wil bedoelen, ik zeg het niet tegen hun. Ik zeg het hier omdat ik die mens van haar of pluim ken en het me dus geen barst kan schelen.
Heel dit topic is gewoon weer een gezeik op mekaar en een welles-nietes spelletje.
Ik weet dat dat u bedoeling is maar ik ben het ver beu.
Het merendeel van de berichten die hier gezet worden, laten me toch vermoeden dat er weinig mensen mee inzitten.
Ik zou zeggen: wordt kwaad op je medemens. Want die kopen dergelijke kranten/tijdschrijften blijkbaar massaal.
De gemiddelde mens is dom hé, als die dagelijks z'n pint, z'n potje voetbal op tv en zondags een pistolet heeft, is die al lang tevreden. Wat kan die mens Birma schelen....
Het merendeel van de berichten die hier gezet worden, laten me toch vermoeden dat er weinig mensen mee inzitten.
Iedereen (of toch velen) zijn geneigd te antwoorden als ze iets lezen waar ze het niet (of juist wel) mee eens zijn he.
Als het dan over ver uiteenliggende standpunten gaat blijft dat maar duren, dan moet je er maar een punt achter zetten, kom je toch niet, net zoals over diesel discussieren
Er is wel een MENS VAN AMPER 26 overleden hé,ik vind dat dat artikel wel erg hard is hoor.
and by the way,Tom Boonen is zeker geen lammetje zenne. Volg hem maar eens naar discotheken of de uitgangsbuurt van Mol....En daarna scheuren door de stille Kempen.Hopelijk heeft ie meer geluk dan die Roemenen van Heverlee en Sterchele
Er is wel een MENS VAN AMPER 26 overleden hé,ik vind dat dat artikel wel erg hard is hoor.
and by the way,Tom Boonen is zeker geen lammetje zenne. Volg hem maar eens naar discotheken of de uitgangsbuurt van Mol....En daarna scheuren door de stille Kempen.Hopelijk heeft ie meer geluk dan die Roemenen van Heverlee en Sterchele
Dat artikel gaat ook niet over dat het wel of niet erg is.
Basic line van dat artikel?
Als jij zo verongelukt staat in de krant dat jonge streetracer tegen boom aan knalt na avond stappen en het vermoeden groot is dat je zat en stoned bent.
Als iemand als sterchele dat overkomt : "voetbamster wordt vermoord door overstekende boom" of het scheelt niet veel.
Niemand zegt dat het niet erg is en dat je niet mag rouwen maar je moet hem ook niet de hemel inprijzen omdat ie zichzelf de dood in gejaagd heeft.
Dat artikel gaat ook niet over dat het wel of niet erg is.
Basic line van dat artikel?
Als jij zo verongelukt staat in de krant dat jonge streetracer tegen boom aan knalt na avond stappen en het vermoeden groot is dat je zat en stoned bent.
Als iemand als sterchele dat overkomt : "voetbamster wordt vermoord door overstekende boom" of het scheelt niet veel.
Niemand zegt dat het niet erg is en dat je niet mag rouwen maar je moet hem ook niet de hemel inprijzen omdat ie zichzelf de dood in gejaagd heeft.
is idd wel iets van aan. Het blijft echter wel erg van wat er gebuert is,MAAR ik vind het vn vele andere verkeersdoden idd even erg dan van een bekende. Dat is zo
Ik denk niet dat er iemand is die Sterchele de hemel inprijst omdat hij zo dom was om met 200 kmh tegen een boom te knallen.
bovendien is zowel het vergoddelijke en nu het verwijten van de vergodelleking het werk van de pers en niet van FS zelf hé. Dus is er maar één schuldige hé,zoals in vele zaken: de pers die iemand tot in de grond kan afbreken of tot in de hemel kan prijzen en bijna nooit kijkt naar het Hoe en Waarom van iets.
Tja, ik zou het niet minder erg vinden, ik zou het gewoon stom van alle2 vinden, en nog wat stommer van de 2de.
edit: trouwens TTN, voor zover ik weet is het nog niet bewezen dat hij gedronken had.
Ik heb het dan ook niet helemaal over dit ding hé. Ik had het over die zogenaamde fictieve vrienden zoals in jouw verhaaltje. Een ongeluk is snel gebeurd... en er zijn zoveel factoren die meespelen met het lot.
. Sterkele ken ik niet en weet dus ook niet hoe hij zich gedraagt met de auto. Maar dat was de opzet van dit topic niet echt denk ik. Het ging erop dat alles zo in de belangstelling komt... en dat vind ik dus idioot.
Een bijkomend feit dat idioot vind is dat er amper iemand iets klaagt over zijn snelheid of andere zaken. Het is alleen maar ocharme ocharme.... maar als mensen in de krant lezen een 20 jarige jongen is vannacht tegen een boom gereden aan overdreven snelheden, dan zeggen diezelfde mensen: tja, dan moeten ze maar niet zo snel rijden.
Ik veralgemeen een beetje, maar je snapt mijn punt wel hopelijk
Ik heb het dan ook niet helemaal over dit ding hé. Ik had het over die zogenaamde fictieve vrienden zoals in jouw verhaaltje. Een ongeluk is snel gebeurd... en er zijn zoveel factoren die meespelen met het lot.
. Sterkele ken ik niet en weet dus ook niet hoe hij zich gedraagt met de auto. Maar dat was de opzet van dit topic niet echt denk ik. Het ging erop dat alles zo in de belangstelling komt... en dat vind ik dus idioot.
Een bijkomend feit dat idioot vind is dat er amper iemand iets klaagt over zijn snelheid of andere zaken. Het is alleen maar ocharme ocharme.... maar als mensen in de krant lezen een 20 jarige jongen is vannacht tegen een boom gereden aan overdreven snelheden, dan zeggen diezelfde mensen: tja, dan moeten ze maar niet zo snel rijden.
Ik veralgemeen een beetje, maar je snapt mijn punt wel hopelijk
Sure, tuurlijk begrijp ik dat. Maar tegen dergelijke pers-aandacht zijn, da's een beetje vechten tegen de bierkaai zoals ze zeggen. Kijk naar Amerika, Foxnews en consoorten. Da's allemaal pure bagger wat dagelijks over honderden miljoenen Amerikanen gestrooid wordt, en die nemen dat allemaal voor waar. Een zekere Bush heeft er zelfs z'n verkiezingsoverwinning in 2000 door op zak.
Ik wil het wel weten, maar die overflow aan info daaromtrent interesseert me ook niet bijster veel.
Comment