Mededeling

Collapse
No announcement yet.

boetes in Italië

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
    Je moet niet betalen omdat je een brief hebt aangekregen, maar wel omdat je een overtreding hebt begaan.

Dit is een kans die ze je bieden om er goedkoop van af te geraken. Maar je hoeft die natuurlijk niet te nemen.

welke brief.......

Comment

Wat een gezeik (copyright Frankie)

Ge hebt een overtreding begaan, stel u nie aan.
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Ge hebt een overtreding begaan, stel u nie aan.
        ik weiger die te betalen om de heel eenvoudige reden, ik weet niet in godsnaam wat ik daar deed. Het kon even goed zijn dat ik naar mijn hotel op weg was en dan hoef je geen boete te betalen.Je moet het wel nog kunnen aantonen op basis van een rekening en hotel te verwittigen. Die zal op zijn manier faxen naar de politie om zo de boete nietig te verklaren.
        Maar gezien de 9 maand levertijd van de boete kan ik dat onmogelijk nog bewijzen, vandaar dat protest!

ik wil er u maar op wijzen dat ik geen roekeloze chauffeur ben,ik ga tevens nooit door een straat rijden waar niet mag (tenminste als het duidelijk zitbaar is....) ik ga nooit voor iemand zijn garage gaan parkeren, nee dat doe ik allemaal niet.Maar ik vind dat ik ook hier het recht heb om hiervoor te protesteren.

Wanneer ik geflits zou zijn,of foutparkeren (heb ik daar trouwens ook een boete voor gehad en betaald promt betaald 36 euro, geen ticket gekocht) dan respecteer ik dat ook, en ga ik daar niet over gaan lullen.Als ik het maar binnen een aanzienlijk termijn hierover ingelicht word, maar niet tot 360 dagen....daar heb je geen controle meer over

Ik wil maar zeggen, ik laat het hier niet bij !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje Bekijk Berichten
          ik weiger die te betalen om de heel eenvoudige reden, ik weet niet in godsnaam wat ik daar deed. Het kon even goed zijn dat ik naar mijn hotel op weg was en dan hoef je geen boete te betalen.Je moet het wel nog kunnen aantonen op basis van een rekening en hotel te verwittigen. Die zal op zijn manier faxen naar de politie om zo de boete nietig te verklaren.
          Maar gezien de 9 maand levertijd van de boete kan ik dat onmogelijk nog bewijzen, vandaar dat protest!

ik wil er u maar op wijzen dat ik geen roekeloze chauffeur ben,ik ga tevens nooit door een straat rijden waar niet mag (tenminste als het duidelijk zitbaar is....) ik ga nooit voor iemand zijn garage gaan parkeren, nee dat doe ik allemaal niet.Maar ik vind dat ik ook hier het recht heb om hiervoor te protesteren.

Wanneer ik geflits zou zijn,of foutparkeren (heb ik daar trouwens ook een boete voor gehad en betaald promt betaald 36 euro, geen ticket gekocht) dan respecteer ik dat ook, en ga ik daar niet over gaan lullen.Als ik het maar binnen een aanzienlijk termijn hierover ingelicht word, maar niet tot 360 dagen....daar heb je geen controle meer over

Ik wil maar zeggen, ik laat het hier niet bij !
          Ok, maar je punt over "ik heb daar geconsumeerd" dus ik verdien geen straf"... Dan mag 't gerecht geen enkele belastingsbetaler meer straffen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Tja, mest-vlamingen hé (copyright Frankie)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
              Ok, maar je punt over "ik heb daar geconsumeerd" dus ik verdien geen straf"... Dan mag 't gerecht geen enkele belastingsbetaler meer straffen?

nee dat bedoel ik nu ook weer niet he! dat is niet de reden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                Tja, mest-vlamingen hé (copyright Frankie)
                wat heeft dit hier nu mee te maken....gaan we nu hier ruzie maken?o ja ik zie het, je bent nog een kind van 20 jaar oud ......
                Last edited by ; 27/06/2009, 08:50.

Comment

hallo iedereen,

ook ik behoor tot de 'gelukkige' Belgen.
                  Ik heb nl. een boete gekregen van maar liefst 101,85 euro .Dit op 21 sep 2008 In Firenze. Blijkbaar moet ik ergens op een rijstook/rijrichting gereden hebben met gelimiteerde toegang.
                  De brief is officieel in het Nederlands opgesteld.Ze geven me 20 dagen de tijd om de boete te betalen.
                  De brief is niet aangetekend verzonden.
                  Ik vind het wel een beetje K*T, ze melken blijkbaar graag de toeristen uit daar in Italie. Vele borden staan vol met tekens en Italiaanse woordenschat.
                  Ik ga in ieder geval NOOIT MEER OP VAKANTIE NAAR ITALIE, dit zijn maffiapraktijken, 9 maand later, ik weet niet eens meer waar mijn hotel is....Ik heb dat na 9 maand niet meer ....

Wie heeft hetzelfde voorval gehad, en wat heeft U gedaan?
                  Uw reactie of tips zijn van harte welkom juweeltje5@hotmail.com

groeten
                  Beste

ik vind dat je gelijk hebt

ze moeten meteen alle italianen in belgië terug op de trein zetten naar dat APENLAND

groetjes

Comment

wat heeft dit hier nu mee te maken....gaan we nu hier ruzie maken?o ja ik zie het, je bent nog een kind van 20 jaar oud ......

Haha, jouw posts hier getuigen inderdaad van meer maturiteit dan die van een 20-jarige
                    Betaal toch gewoon. En anders, betaal ze niet, maar stop gewoon met er een drama van te maken.

Comment

ik maak er hier totaal geen drama van, waarom zou ik hierover op het internet gaan zitten zeveren dat ik dit onrechtvaardig vind, en dan nog te moeten aanhoren wat iemand anders zijn mening hierover is.Dat lost toch niets op.

Het zal mij een worst wezen wat iemand anders ervan denkt.

De reden waarom ik dit hier allemaal post is omdat het gewoon interessant is om meer informatie te geven aan mensen die hetzelfde voorval gehad hebben zoals ik (en dat zijn er heeeeel wat, geloof mij)
                      Die reacties zijn voor mij veel belangrijker, daarom zet ik mijn verhaal hier neer.

wat men ervan denkt of doet, ;.....daar lig ik alvast niet wakker van

alleen mogen bepaalde uitspraken wat beleefder verlopen, en dan heb ik het vooral over de 20 jarige puber.

Comment

Working...
                      X