Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roest aan koffer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Roest aan koffer

Hallo,

Onlangs heb ik gezien dat er onderaan mijn kofferdeksel roest begint te vormen.
    De wagen heeft 4 jaar geleden een ongeval gehad waarbij men de achterkant heeft geraakt, de bumper en het kofferdeksel waren hierbij beschadigd. De bumper is vervangen en het kofferdeksel hebben ze gerepareerd.
    Deze reparatie is uitgevoerd geweest door een erkend carrossier van het merk van de wagen zelf.
    op hun site zie ik dat ze 2 jaar garantie geven op de herstelling en levenslang op de lak.

Mijn vraag is dus eigenlijk wat ik kan doen? Kan ik naar de carrossier terug gaan en zeggen dat ze dit terug maken, kosteloos? Heeft hier iemand nog ervaring mee?

Alvast bedankt.

Oorspronkelijk geplaatst door Bozley Bekijk Berichten
    Hallo,

Onlangs heb ik gezien dat er onderaan mijn kofferdeksel roest begint te vormen.
    De wagen heeft 4 jaar geleden een ongeval gehad waarbij men de achterkant heeft geraakt, de bumper en het kofferdeksel waren hierbij beschadigd. De bumper is vervangen en het kofferdeksel hebben ze gerepareerd.
    Deze reparatie is uitgevoerd geweest door een erkend carrossier van het merk van de wagen zelf.
    op hun site zie ik dat ze 2 jaar garantie geven op de herstelling en levenslang op de lak.

Mijn vraag is dus eigenlijk wat ik kan doen? Kan ik naar de carrossier terug gaan en zeggen dat ze dit terug maken, kosteloos? Heeft hier iemand nog ervaring mee?

Alvast bedankt.
    Ik zou ermee terug gaan.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Ik zou ermee terug gaan.
      Ga ik ook doen zodra ze terug open gaan na 1 januari.
      Zit gewoon met het wrang gevoel dat ik voor de kosten ga mogen opdraaien voor iets dat zij hebben veroorzaakt.
      Ik hoopte dat er hier iemand misschien ervaring had in zulke situaties en wat de uitkomst was.

Comment

Hoe oud is die auto? Is het zeker dat er een verband is met het ongeval?
        in elk geval teruggaan, niet gevraagd is nooit gewonnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
          Hoe oud is die auto? Is het zeker dat er een verband is met het ongeval?
          in elk geval teruggaan, niet gevraagd is nooit gewonnen.
          De wagen is 7 jaar oud.
          De plaats waar de roest begint te vormen is bijna exact dezelfde plaats waar de schade gerepareerd is.

​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bozley Bekijk Berichten

Ga ik ook doen zodra ze terug open gaan na 1 januari.
            Zit gewoon met het wrang gevoel dat ik voor de kosten ga mogen opdraaien voor iets dat zij hebben veroorzaakt.
            Ik hoopte dat er hier iemand misschien ervaring had in zulke situaties en wat de uitkomst was.
            Zij hebben in ieder geval de verantwoordelijkheid voor de herstelling, de oorzaak blijft nog altijd het ongeval.
            Die 2 jaar garantie op de herstelling is verlopen, dat zal niet meer van toepassing zijn.
            Een lakfout is het ook niet, roest komt van onder de lak.
            Last edited by camaro 68 rs; 29/12/2018, 08:11.
            Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Zij hebben in ieder geval de verantwoordelijkheid voor de herstelling, de oorzaak blijft nog altijd het ongeval.
              Die 2 jaar garantie op de herstelling is verlopen, dat zal niet meer van toepassing zijn.
              Een lakfout is het ook niet, roest komt van onder de lak.
              Als je vergeet antiroestmiddel aan te brengen, dan is dat voor mij wel een lakfout.

Laat ons nu eerst maar eens afwachten wat die hersteller zegt.
              Als die een beetje beroepseer heeft, dan slaat die zijn afsprakenboek open en zegt: tuurlijk gaan we dat in orde brengen. Breng maar binnen volgende week.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Als je vergeet antiroestmiddel aan te brengen, dan is dat voor mij wel een lakfout.

Laat ons nu eerst maar eens afwachten wat die hersteller zegt.
                Als die een beetje beroepseer heeft, dan slaat die zijn afsprakenboek open en zegt: tuurlijk gaan we dat in orde brengen. Breng maar binnen volgende week.
                Zo zou het moeten zijn.
                Z4 M40i

Comment

Van de moment dat ik meer weet hou ik jullie op de hoogte.
                  Alvast bedankt voor het inzicht.

Comment

Hey iedereen,

Net terug van de carrossier. Wordt volledig kosteloos hersteld, vandaag nog. Zelfs gratis vervangwagen meegekregen.

Goeie start van het nieuwe jaar.
                    Beste wensen.

Comment

Dat is nog eens service zoals het hoort te zijn

Comment

Working...
                      X