Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met starten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

je kan misschien eens een filmpje maken en posten van het gebeuren? (niet dat ik er dan verder mee kan helpen, maar iemand anders misschien wel)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
      je kan misschien eens een filmpje maken en posten van het gebeuren? (niet dat ik er dan verder mee kan helpen, maar iemand anders misschien wel)
      Is goed, morgenvroeg bij koud starten zal ik een filmpje maken en op YouTube zetten.

Comment

Mijn gedacht bij witte rook gaat naar slechte verstuiver(s). Ik hoor het nog wel.
        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Deze morgen startte hij vreemd genoeg direct, dus ik heb geen nuttige video om te laten zien.
          Ik hoop dat die morgen terug wat moeilijker start
          1e, 2e en 3e gloeibougie heb ik uitgemeten, ik zat rond een waarde van 0 - 0,5 Ohm bij alle drie.
          De 4e heb ik helaas niet kunnen uitmeten, omdat de aanzuigbuis in de weg zat, die heb ik er niet meer afgehaald.
          Ik veronderstel dat die ook wel in orde zal zijn.

Comment

Kan ook aan de relais liggen of de zekering van de voorgloeikaarsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Kan ook aan de relais liggen of de zekering van de voorgloeikaarsen.
              dan vrees ik dat die niet start met deze koude s'morgens
              Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk Berichten
                Nee, hij schud niet hevig.
                Je hoort alleen de startmotor snel draaien wat vrij normaal is. Je hoort wel 2 keer een poging tot aanslaan, maar pas vanaf de 3e slaat die aan.
                Welke motor is het eigenlijk? 1.3, 1.7 of 1.9 cdti?
                Indien de 1.3: eerst gloeibougies controleren. Indien die ok zijn: EGR klep demonteren en reinigen. Als de EGR een stukje blijft openstaan starten ze ook moeilijk (veelvoorkomend probleem).

Comment

Ik zou eerst eens fouten uitlezen voor je al gaat kleppen beginnen reinigen (waar je bij een 1.3 niet gemakkelijk bij kan)
                  Als er iets mis is met de egr of gloeibougies zal je daar een motorstorings lampje voor krijgen.

Comment

Working...
                  X