je kan misschien eens een filmpje maken en posten van het gebeuren? (niet dat ik er dan verder mee kan helpen, maar iemand anders misschien wel)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Problemen met starten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenje kan misschien eens een filmpje maken en posten van het gebeuren? (niet dat ik er dan verder mee kan helpen, maar iemand anders misschien wel)
Comment
-
Deze morgen startte hij vreemd genoeg direct, dus ik heb geen nuttige video om te laten zien.
Ik hoop dat die morgen terug wat moeilijker start
1e, 2e en 3e gloeibougie heb ik uitgemeten, ik zat rond een waarde van 0 - 0,5 Ohm bij alle drie.
De 4e heb ik helaas niet kunnen uitmeten, omdat de aanzuigbuis in de weg zat, die heb ik er niet meer afgehaald.
Ik veronderstel dat die ook wel in orde zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenKan ook aan de relais liggen of de zekering van de voorgloeikaarsen.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk BerichtenNee, hij schud niet hevig.
Je hoort alleen de startmotor snel draaien wat vrij normaal is. Je hoort wel 2 keer een poging tot aanslaan, maar pas vanaf de 3e slaat die aan.
Indien de 1.3: eerst gloeibougies controleren. Indien die ok zijn: EGR klep demonteren en reinigen. Als de EGR een stukje blijft openstaan starten ze ook moeilijk (veelvoorkomend probleem).
Comment
Comment