Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke banden onder Audi TT Quattro (Diesel)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke banden onder Audi TT Quattro (Diesel)

Hallo,

Het beste van mijn banden is eraf en ik ben op zoek naar nieuwe degelijke banden.
    Momenteel heb ik de Goodyear Eagle F1 AS erop zitten in 255/30/20 en daar ben ik eigenlijk vrij tevreden van.

Ik heb ook al mijn oog laten vallen op de Michelin Pilot Sport 3 aangezien dit ook een degelijke band zou zijn.

Wat raden jullie mij aan?
    Het gaat ook om een S-Line (vergeten toevoegen in het onderwerp).
    Last edited by ; 02/01/2016, 12:41.

Waarom veranderen als ge tevreden zijt van uw huidige banden? Nu gaat ge een risico nemen van 1000+ euro door iets anders te kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Levii Bekijk Berichten
      Ik heb ook al mijn oog laten vallen op de Michelin Pilot Sport 3 aangezien dit ook een degelijke band zou zijn.

denk niet dat ze PS3 in de door u gezochte maat maken. de michelin pilot super sport in ieder geval wel ...
      http://www.autobandenmarkt.be/cgi-bi...arch=1&Monart=

neemt ge voor duizend euro geen risico mee ...

Comment

Ps3 is ook iets meer ecogericht dan een ps2, pss of uw huidige goodyears.

Pss'en zijn wel super

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        BMW X5 45e

Comment

Hoeveel pk heeft zo'n TT diesel, 163/170? Het is nu niet dat je daar zo'n monsterkoppel/pk's mee op de weg moet zetten. Met een Michelin zit je vrijwel altijd goed denk ik dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
            Hoeveel pk heeft zo'n TT diesel, 163/170? Het is nu niet dat je daar zo'n monsterkoppel/pk's mee op de weg moet zetten. Met een Michelin zit je vrijwel altijd goed denk ik dan.
            De mijne is 6 maand na aankoop in 2009 gechipt via de Audi garage door ABT en heeft 200PK

Ik weet niet de exacte prijzen en weet ook niet wat goed is prijs/kwaliteit, das net de rede waarom ik het hier vraag

maandag bel ik de bandencentrales af bij mij in de buurt, want vandaag heb ik er 3 geprobeerd en er nam niemand op waarschijnlijk omwille van 2 januari ...

Comment

Working...
            X