Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lawaai ruitenwissers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lawaai ruitenwissers

Hoi,

Tot voor enkele maanden begonnen men ruitenwissers een klappend geluid te maken wanneer ze aan de beide uiteinden van de beweging kwamen. Veel luider bij de startpositie.

Heb dan nieuwe ruitenwissers laten plaatsen, maar het lawaai blijft.

Kan iemand me aub zeggen wat hier loos is alvorens ik ze er af sleur?

Bedankt!

Had dit geen premioem merk geweest stond het topic al vol met wat een kutmerk het wel niet is

Ik zou er eens mee naar de garage gaan want op een filmpje is het nogal moeilijk oordelen en gokken naar het probleem

Comment

ruitenwisser lijkt niet te stoppen aan het eind van de slag (waar die dat zou moeten doen) en gaat al terug een stukje de andere richting uit om dan te stoppen
      is er aan het ruitenwissermechanisme gewerkt? Misschien kan het via de diagnosecomputer terug correct ingeleerd worden...
      www.peugeotforum.be

Comment

Voor die 1ne dag dat t regent per jaar
        Lijkt er idd op dat m wat van slag is. Of staat er iets niet meer vast?
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Heb de tip gekregen m'n ruit eens goed te ontvetten.

In de garage beweerden ze dat alles correct staat... Zoals ze altijd wel zeggen zeker?

Comment

Kan je de ruitenwissers niet eens rechtop zetten en eens wissen, je zal direct horen of het aan de motor/mechanisme ligt of aan uw wissers zelf?
            Wel goed kijken of dit zal lukken zonder schade hé!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
              Kan je de ruitenwissers niet eens rechtop zetten en eens wissen, je zal direct horen of het aan de motor/mechanisme ligt of aan uw wissers zelf?
              Wel goed kijken of dit zal lukken zonder schade hé!
              Nee dat lukt niet zonder de motorkap te beschadigen.

Zonet eens in de garage geprobeerd en op een droog raam geen geluid...

Comment

Monteer is auto5 ruitenwissers
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Spant u wisser arm nog goed ?

Comment

Men zou daar een verval- of productiedatum op die rubbers moeten zetten.
                    De mijne gekocht 2 j geleden toen een nieuwe reeks werd uitgebracht. Niks piepen en goed vegen.
                    Nu piepen die Bosch zo van 'mens erger je niet'. En wanneer vind ik echt nieuw geproduceerde ipv nieuw uit de winkel ?
                    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Dus op droog raam maken ze geen geluid. Ze klappen ook niet door tot tegen het plastic onderaan.

Ga eens m'n ruit stevig ontvetten en dan eens zien. Net nu gaat het Natuurlijk weer niet meer regenen lol.

Comment

Lawaai van de ruitenwissers is BAD karma.
                        Ik neem die auto wel over van u. €2500

Comment

Ik ben d'r weer.... met remmenreiniger je ruiten ontvetten. Kan geen kwaad en ontvet uiteraard perfekt.

Comment

Mss ook eens proberen de auto te wassen met een waterafstotende shampoo, behandelen met quick detailer, of iets wat werkt als Rain-X.
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Dikken, gade gij ook naar de carwash hier bij ons?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Dikken, gade gij ook naar de carwash hier bij ons?
                                Ik ben laatst eens in die Modern geweest ja.

Comment

Ik denk dat dienen wax er voor zorgt. Heb het ook dikwijls na de carwash. Niet altijd, maar soms lijkt het alsof er meer wax gespoten wordt. Je ziet dat aan de ruiten, die zijn beetje vettig dan. Moeilijk af te krijgen... als ik het voor heb ga ik naar hun handcarwash als 't regent en kuis ik de vooruit met hun schuimlans en hogedruk. Dat helpt wel.

Comment

Prachtige koningspoedels daar.

Comment

en goede carwash ook eigenlijk... ga er al jaren en krasvrij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                        Mss ook eens proberen de auto te wassen met een waterafstotende shampoo, behandelen met quick detailer, of iets wat werkt als Rain-X.
                                        Mijn ervaring is dat die producten een nadelige invloed hebben op,de levensduur van de wisser. In het begin is het WoW, maar na 1 maand terug ontvetten en aanbrengen.

Comment

Working...
                                        X