Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Cooper vermogenverlies?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mini Cooper vermogenverlies?

Help! Ik ben een leek en heb nog maar enkele weken mijn mini! Mini cooper s 2007 hatchback R56 met 140.000km

Gisteren een halve dag rondgereden met mijn mini, alles liep vlekkeloos. In de namiddag heb ik mijn olie en koelvloeistof eens gecheckt voor de zekerheid, olie was ok en koelvloeistof bakje was halfleeg dus na wat afkoelen heb ik die bijgevuld tot bijna boven en de motor even laten draaien en naar huis gereden (rit van 30min).