Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Clio: speelt MP3 cd's af?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Renault Clio: speelt MP3 cd's af?

Hallo,

Ik ben een vrouw en dus weinig verstand van auto's helaas. Ben wel erg blij met mijn auto, een Renault Clio uit volgens mij 2000.

Nu zit hier een standaard ingebouwde radio in. Gewoon de standaard die in iedere Clio zit die rond dat jaartal gebouwd is. Nu vroeg ik mij af: kan deze radio MP3 cd's afspelen? Er zit uiteraard wel een CD-player in, maar ik weet niet of deze alleen audio of ook MP3 afspeelt. Ik bedoel dus zo'n CD waar vrij veel op kan, waar je ook mappen in kan maken en aardig wat muziek op kan ipv. zo'n audio CD waar gemiddeld 20 nummers op kunnen.

Ik kan het uiteraard uitproberen, maar kost me veel tijd aangezien ik niet zomaar een MP3-CD hier klaar heb liggen.

Voor alle duidelijkheid, om onderstaand soort type CLIO gaat het:

Foto1k0-AGAXLYS4.jpg

Foto1k0-N77B8KQ8.jpg

Ik hoop dat iemand het antwoord op mijn vraag heeft!

Neen dat kunnen ze niet.

Comment

Ge kunt eventueel een foto van de cdspeler uploaden maar BlackHorse zal gelijk hebben: die functies zaten er toen nog niet op. Dus ofwel vervangt ge de cd speler door iets moderner, ofwel brandt ge cd-kes in het standaard cd formaat , dus met niet meer dan 20 of zo nummers per cd.
      30 jaar Mr Yuge!

Comment

En ik dacht altijd maar dat een Clio enkel James Brown muziek kon afspelen...

Comment

Als je geluk hebt bestaat daar zo een usb module voor wat op de cd lader uitgang gestoken word . Dan kun je u mp3 op usb stick zetten als je van de originele look houd.
          Ik zou persoonlijk een andere radio kopen kost ook maar een 60euro voor een kenwood bv.

Comment

Working...
          X