Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen Insignia OPC, auto schokt en stoot enkel in snelle bocht naar rechts.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Problemen Insignia OPC, auto schokt en stoot enkel in snelle bocht naar rechts.

Hey,

Zit al een maand met een probleem met mijn insignia opc 4x4 V6 2.8 Bij een snelle bocht naar rechts schokt en stoot de auto.(heel hard)
    In de eerste instantie dacht ik dat het iets te maken had met esp of tractiecontrole die ingang wil schieten maar de auto heeft dit ook als tractie en esp af staat.
    De auto is intussen uitgelijnd geweest, nieuwe achterbanden op gezet en alles uitgebalanceerd. En nog steeds hetzelfde probleem...

Binnekort gaat die wellicht naar de Opel garage maar probeer momenteel zelf wat de mogelijkheden op te zoeken want ben er zeker van dat sommige garagisten daar ook niets van weten...

Auto is ook net uigelezen geweest en geen foutcodes gevonden, enkel klopsensor (lage spanning) maar is geen probleem normaal.

Hopelijk is er iemand die mij kan helpen ben ten einde raad..

groetjessss

Opel wir leben autos.

Comment

Van zo'n reactie kan je als topicstarter toch alleen maar blij worden ? ...

Comment

lijkt ergens brandstofprobleem: door de laterale krachten wordt die precies onderbroken
        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
          lijkt ergens brandstofprobleem: door de laterale krachten wordt die precies onderbroken
          Aah. Brandstoffilter? Dat of ne natten delco.
          30 jaar Mr Yuge!

Comment

Hoe dom zou het zijn mocht dit een motorisch probleem blijken te zijn nadat ze nieuwe banden hebben gelegd om dit op te lossen? Zo veel incompetentie bij garages is stuitend.

Comment

Wordt mss toch uitlezen tijdens de snelle bocht(draadbreuk enzv).
              Maar zitten er geen Hardyschijven op,die rubber ringen op aan cardans .?
              Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Nieuwe banden is inderdaad niet van toepassing want die waren gewoon versleten en met de versleten banden was het probleem er ook.

Comment

Denk het niet, al is gekeken en zie niet direct die rubber ringen zitten.. (ben niet zo een kenner).
                  Onlangs wel op een ander forum gezien dat een bmw m3 ongeveer hetzelfde probleem had en had zijn bougies vervangen en probleem was opgelost..
                  Heb daar zo mijn bedenkingen bij.. probleem komt ook enkel voor naar rechts dus..

Comment

Working...
                  X