Hallo Autoforumers,
Aangezien ik geen tijd/geld heb om een avondschool te volgen (Syntra), zocht ik naar alternatieven en kwam ik uit op onlinecursussen.
Echt leer doe je pas met ook echt te sleutelen, maar om toch een basis te hebben zou ik met een onlinecursus beginnen.
Nu wil ik eens weten wat jullie van het idee autocursus denken en wat jullie mening is op de 4 verschillende cursussen die ik gevonden heb.
1)Studieplan.nl
geen voorbeeldhoofdstuk
2)nha.be
geen voorbeeldhoofdstuk
3)Laudius
voorbeeldhoofdstuk:
4)Centrum voor afstandsonderwijs
voorbeeldhoofdstuk:
Hier beweren ze dat je dan een erkend garagediploma krijg? Zijn daar buiten het openen van een garage extra voordelen aan?
Wat is jullie mening en/of hebben jullie al ervaring met een van dezen?
Dank bij voorbaat!
Aangezien ik geen tijd/geld heb om een avondschool te volgen (Syntra), zocht ik naar alternatieven en kwam ik uit op onlinecursussen.
Echt leer doe je pas met ook echt te sleutelen, maar om toch een basis te hebben zou ik met een onlinecursus beginnen.
Nu wil ik eens weten wat jullie van het idee autocursus denken en wat jullie mening is op de 4 verschillende cursussen die ik gevonden heb.
1)Studieplan.nl
geen voorbeeldhoofdstuk
2)nha.be
geen voorbeeldhoofdstuk
3)Laudius
voorbeeldhoofdstuk:
4)Centrum voor afstandsonderwijs
voorbeeldhoofdstuk:
Hier beweren ze dat je dan een erkend garagediploma krijg? Zijn daar buiten het openen van een garage extra voordelen aan?
Wat is jullie mening en/of hebben jullie al ervaring met een van dezen?
Dank bij voorbaat!
Comment