Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2014 - Dacia Sandero Stepway - Systeem security code

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2014 - Dacia Sandero Stepway - Systeem security code

Hallo iedereen,

Ik ben sedert enkele dagen in het bezit van een sandero stepway.
    Vandaag had ik namelijk pech gehad, ik was vergeten om de lichten uit te doen met als gevolg een lege batterij.
    Na het doen starten van de auto met startkabels werkte alles weer.
    Het enigste grote probleem is dat ik nu de security code moet ingeven. De garagist zij dat ik online een onderhoudsboekje moet aanmaken, zou ik daar deze code kunnen terug vinden of staat deze ook nog ergens anders vermeld? :-)

Dank jullie wel op voorhand

Bij mijn Dacia zat tussen de papieren van de wagen een boekje van de radio waar ook de code staat, de garage heeft die ook in hun computer zitten zodat als de spanning eraf is geweest in hun garage ze de code ook zelf kunnen invoeren (of ik mijn papieren kwijt ben).
    Dus als er geen code te vinden is tussen de papieren even te horen gaan bij de garage waar de wagen is aangeschaft, grote kans dat ze de code weten!

Comment

Heeft zoiets geen lichtverklikker als je uitstapt?
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Staat op de wagenfactuur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
          Tis nen Dacia, besparen ze allemaal op

Comment

Mijne is van 2010 en jawel zit daar echt lichtverklikkers op hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
              Dat zijn nog auto's die gemaakt zijn voor mensen die ZELF denken...
              Tegenwoordig al blij dat de fietsers wat opletten wanneer ze ons weer eens inhalen ...daarom spendeer ik mijn centjes iets anders dan vroeger :
              My other car is a sailboat .....no traffic jam

Comment

De dealer moet maar even op z'n pc je gegevens ingeven en geeft je je code, je neem je faktuur en leest de code af.
                Allé, 'k ben niet overtuigd van de uitspraak hierboven lol...

En nee, dat staat niet online op je 'onderhoudsboekje'. Goeie raad, laat je onderhoudsboekje invullen door de dealer zelf. Je hebt er eentje.

Comment

Er zit op alle recente dacia's een lichtverklikker.

Comment

Kunt zelfs een uitgebreid navigatiesysteem hebben met internet en zo

Comment

Navi heeft de mijne niet, garmin en Nokia Drive volstaat prima, wel airco bv, en mistlichten, electrische ramen, lichtverklikker .... Geen idee wat er standaard op zit en of de mijne een luxe versie is of wat, t'is een 1.5 Dci, ik kijk daar eigenlijk niet zo naar, boeit me ook niet echt, liever minder maar goed dan hopen snufjes die binnen de kortste keren gaan biepen en flitsen "defect" en dan door garagist gewoon gezegd "negeer maar, t'is slecht contactje" ... Heb zo'n kerstboomauto gehad, altijd wat ermee, nee, ben blij met mijn "verouderde techniek" in de "simpele Dacia", het was ook een bewuste keuze Werkt tenminste zonder kerstboomidee en ja zoals eerder gezegd, ik denk graag zelf na ook
                      Mijn eerste auto'tje was een Citroën Visa van 26 jaar oud, zalige kar! Helaas lastig stukken te vinden, verkocht voor "stukken" maar was in zo'n goede staat dat men hem geheel gerestaureerd heeft en deze Dacia is dan geen Visa'tje maar de eenvoud van alles kan ik hier best smaken erin! Ik ben fan van eenvoud
                      Last edited by ; 08/04/2015, 15:48.

Comment

Eenvoudig zijn ze ook niet allemaal meer de nieuwe Dacia's wel betaalbaar en betrouwbaar.
                        De mijne is nu 1 jaar oud en ik heb nog geen enkele kleine storing gezien, dat was met mijn duurdere Duitse wagens anders ...
                        Ik heb nu in de Lodgy net zo goed :
                        Esp
                        ABS
                        Navigatie
                        Achteruitrij camera (zelf wat voor gedaan ;-) ...)
                        Parkingsensoren
                        Instelbare Snelheidbegrenzer
                        Telefoon via bluetooth
                        Mistlampen
                        Boordcomputer
                        Airco
                        In de hoogte verstelbare zetels
                        En een 1.5 DCI die vlot is en toch makkelijk toekomt met geen volle 5 L
                        En dit voor geen 16.000 euro , Ik ben uiterst tevreden met men Daasje !
                        Last edited by georges; 08/04/2015, 19:32.
                        Tegenwoordig al blij dat de fietsers wat opletten wanneer ze ons weer eens inhalen ...daarom spendeer ik mijn centjes iets anders dan vroeger :
                        My other car is a sailboat .....no traffic jam

Comment

Ja, was daarstraks in de garage en zag er die speciale serie. Een Logan met 1.2Tce motor voor 11k. Geen geld.

Comment

heb je al eens op je factuur gekeken van de wagen daar staat normaal code op van de radio

Comment

Zelfs op mijn basis Logan van 7000euro zit: ESP, ABS, servo, frontale+ zijdelingse gordijn airbags, schakeladvies enz. Muziekinstallatie van Hifonics zelf geplaatst. Aantal probelemen tot nu toe 0,0

Op onze Duster zit ook ESP, ABS, servo, frontale+ zijdelingse gordijn airbags, "lederen" zetels, 4wd, bluetooth, airco, parkeersensoren en alle andere toeters en bellen. Aantal problemen tot nu toe: accu en dat iedereen er tegen rijdt (al 4x)

Populaire radio code's 0000, 1234, 4321
                              Last edited by ; 08/04/2015, 22:21.

Comment

Nee, iedere Renault of Dacia heeft zijn eigen radiocode

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Nee, iedere Renault of Dacia heeft zijn eigen radiocode
                                  Zou kunnen. Geen idee. Ik heb geen code moeten ingeven toen ik de accu van de duster verving. Daar zit nochtans originele radio in.

Comment

Working...
                                  X