Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw e39 520 (150pk) vervangen schokdempers vooraan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bmw e39 520 (150pk) vervangen schokdempers vooraan

ik bezit een bmw 520 e39 van bouwjaar 1996. blijkt dat de schokdempers vooraan hun beste tijd gehad hebben en zouden moeten vervangen worden. online zie ik heel wat interessante aanbiedingen om ze zelf te kopen, wat altijd veel goedkoper is als bij de garage. Natuurlijk plaatst de garage die dan niet graag als je ze zelf besteld.

Wat zijn prijs-kwaliteit zowat deftige schokdempers?
    goeie sites met mooie prijzen?
    heeft iemand een idee hoeveel werkuren ze nodig hebben voor het vervangen van de beide voorste schokdempers?

ik wil er niet teveel geld meer aangeven,want wil er maar een dik jaar niet meer meerijden en dan wordt hij toch verkocht particulier of export.

Met Monroe of Sachs ga je zeker niet bedrogen zijn..

Comment

De OEM schokdempers zijn erg duur. Eventueel via een autoafbraak een setje kopen? Dat zal het voordeligste uitkomen. Nieuw kan je altijd bij Bilstein gaan shoppen.
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Sachs is prijs kwaliteit wel goed.

Comment

Sachs is inderdaad prijs/kwaliteit de beste.
          Monroe is voor als je met een heel krap budget zit.
          En Bilstein als je geld te veel hebt.
          BMW monteert ook meestal Sachs als OEM montage.
          Dat zie ik toch als er een schadeauto binnenkomt.

Garfield

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Garfield Bekijk Berichten
            Sachs is inderdaad prijs/kwaliteit de beste.
            Monroe is voor als je met een heel krap budget zit.
            En Bilstein als je geld te veel hebt.
            BMW monteert ook meestal Sachs als OEM montage.
            Dat zie ik toch als er een schadeauto binnenkomt.

Garfield
            weet je ook toevallig wat de gemiddelde werktijd normaal is voor vervangen schokdempers per zijde aub?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
              De OEM schokdempers zijn erg duur. Eventueel via een autoafbraak een setje kopen? Dat zal het voordeligste uitkomen. Nieuw kan je altijd bij Bilstein gaan shoppen.
              bah, zever, tweedehands slijtageonderdelen zijn echt de moeite en werkuren niet waard.
              Monroe schijnt niet zo goed te zijn. Sachs is goed qua prijs/kwaliteit, net zoals het meeste in die prijsklasse.
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Hier kan je wel koopjes doen voor zo'n zaken: http://www.mister-auto.be/fl/schokde...5_g900001.html

Tweedehands zou ik zo'n onderdelen ook niet steken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Hier kan je wel koopjes doen voor zo'n zaken: http://www.mister-auto.be/fl/schokde...5_g900001.html

Tweedehands zou ik zo'n onderdelen ook niet steken.
                  ik zie op die sitelink ook bulk staan als merk. is dat ook goe en iemand een idee over de eventuele werkuren? meestaal ook set rubbers bijbestellen veronderstel ik?

Comment

Werkuren hangt af van auto tot auto maar meestal duurt zo'n werkje niet zo lang. Voor een paar tientallen Euro's zou ik toch voor Monroe of een ander merk gaan.

Comment

Max 70a80euro werkuren.

Comment

Ik zou eens kijken op www.porza.nl , verstuurd ook naar België.. Heb er zelf ook schokdempers bestelt en ik moet zeggen zeer kwalitatieve spul! en voor een hele scherpe prijs als ik het ging vergelijken met andere sites!

Zeker een aanrader!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gijsjanssen Bekijk Berichten
                          Ik zou eens kijken op www.porza.nl , verstuurd ook naar België.. Heb er zelf ook schokdempers bestelt en ik moet zeggen zeer kwalitatieve spul! en voor een hele scherpe prijs als ik het ging vergelijken met andere sites!

Zeker een aanrader!
                          Spam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Spam
                            Absoluut niet, ik deel alleen maar mijn ervaring!

Comment

Zie maar alles goed na voor de bestelling; stukje van veer - accordeons/einddemper - evtl veerpootlagers. Ik heb ook alles gekocht via't net,poten,veren met een surplus van Bosch gekoelde remschijven/blokken/simmerring/D-riemset/riempje/
                              Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gijsjanssen Bekijk Berichten
                                Absoluut niet, ik deel alleen maar mijn ervaring!
                                Je maakt een account aan en u éérste 2 berichten gaan over porza.nl.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                  Je maakt een account aan en u éérste 2 berichten gaan over porza.nl.
                                  Nee hoor. dan moet u maar beter kijken

Comment

Ooit eens een bestelling gedaan bij Mister-auto voor schokdempers,op de site stonden ze in voorraad,na een week of 2 geduld (wagen stond stil)te hebben contact opgenomen ,bleken ze niet in voorraad,mijn bestelling kunnen annuleren en geld terug op de rekening gestort.mijn ervaring is dat ze met ruitenwissers ,filters ok zijn ,maar als uw wagen stilstaat door defect je toch best bij de plaatselijk shop of dealer gaat .

Comment

Working...
                                    X