Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op keuringsbewijs staat lichte carosserieschade wat doe ik hieraan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op keuringsbewijs staat lichte carosserieschade wat doe ik hieraan?

Ik heb mijn Bmw laten keuren en bij de opmerkingen staat lichte carosserieschade maar als ik de auto bekijk merk ik niets behalve 2 kleine blutsjes van 1.5cm bedoelen ze dit hiermee?

Hecht jij belang aan wat de belgische keuring zegt? zolang je geen rode kaart hebt geen probleem.
    Polo 6n 1.4

Comment

Dan zal er wel iets meer aan de hand zijn geweest met uw carrosserie dan een paar klein blutskes... Ge had op het moment da ge uw keuringspapier kreeg beter gevraagd wa ze ermee bedoelden.

Mijne hele bestuurderszijde van mijne vorige wagen was volledig ingedeukt en kben daar nog 2 jaar mee door de keuring geraakt, nooit een opmerking over gekregen.

Comment

Dat hangt allemaal af van wie op dat moment uw auto keurt en in welke gemoedstoestand die mens is. Ik heb zo ook al opmerkingen op mijn keuringsbewijs gekregen die het jaar erna er terug af waren zonder er iets aan te doen. Heb zelfs al een opmerking gehad over de sproeihoogte van mijn ruitensproeiers...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
          Dat hangt allemaal af van wie op dat moment uw auto keurt en in welke gemoedstoestand die mens is. Ik heb zo ook al opmerkingen op mijn keuringsbewijs gekregen die het jaar erna er terug af waren zonder er iets aan te doen. Heb zelfs al een opmerking gehad over de sproeihoogte van mijn ruitensproeiers...
          Hij is er niet door afgekeurd maar ik vroeg me af of ze er die 2 deukjes mee bedoelden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
            Dan kan ik alleen maar concluderen dat den control technique in Mechelen ni veel voorstelt

3 jaar lang in da center gekeurd geweest, nog nooit afgekeurd geweest, just 2 keer een opmerking: eerste keer waren mijn lampen nimeer goed afgesteld en den tweede keer (vorige maand) zat ik met een lekkage ergens, ma da stond er dus gewoon bij als opmerking en kwas wel steeds voor een jaar gekeurd. Over de giga bluts hebben ze 2 jaar lang niks gezegd, kheb ze het eerste jaar wel een attest van aanrijding laten zien van de politie, maar toen hebben ze me zelf gezegd dat ze daar ni naar kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steffvg Bekijk Berichten
              Hij is er niet door afgekeurd maar ik vroeg me af of ze er die 2 deukjes mee bedoelden
              Als er verder nergens schade aan is zal het dat wel zijn.

Comment

Soms kan dat ook slaan op schade aan de carroserie onderaan. Die opmerking heb ik ook staan op de keuring van m'n 205, ooit heeft het chassis eens de grond gekust waardoor er een deuk in de vloer zit.

Nadat ik gekeurd was ben ik onmiddellijk gaan vragen wat ze hier mee bedoelden, dit was hun uitleg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbeke Bekijk Berichten
                  Soms kan dat ook slaan op schade aan de carroserie onderaan. Die opmerking heb ik ook staan op de keuring van m'n 205, ooit heeft het chassis eens de grond gekust waardoor er een deuk in de vloer zit.

Nadat ik gekeurd was ben ik onmiddellijk gaan vragen wat ze hier mee bedoelden, dit was hun uitleg.
                  Dan zou er toch moeten staan "schade aan chassis" en niet "carosserieschade"
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Dat zei ik ook, maar omdat de dorpel wat geraakt was hadden ze het onder de klasse "carosserie". Vrij belachelijk als je het mij vraagt

Comment

Working...
                    X