Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vreemd geluid koppeling: BMW E91 (2007)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
      Euhm.... What the heck.... Blijkbaar heb ik geen premium garantie volgens de garage..
      Mijn wagen is van in september vorig jaar bij een BMW garage gekocht met een jaar garantie. Ik snap het toch allemaal niet meer zenne...

Hij is vandaag binnen. Om 16u30 mag ik hem halen. Toch eens horen bij de garage hoe dat in elkaar zit..
      Bij BMW heb je 2 soorten occasies: de Premium Selection wagens - hebben 2 jaar garantie of meer ( tijdens acties) of de Tweedehandswagens (ouder dan 5 jaar of meer dan 120k km); die hebben meestal 6 maanden garantie.
      Een koppeling die stuk is valt nooit onder garantie tenzij men kan aantonen dat er een defect van in het begin aanwezig was of dat de montage verkeerdelijk is gebeurd.

Greetz, Canonball
      F10 530dA 2010
      Z4 E89 23i 2011
      Greetz,
      Canonball

Comment

Is een zwaar beladen auto slechter voor de koppeling? Of gewoon meer beslastend vokr de motor.

Een fietsenrek op de trekhaak met 2 fietsen is dat slecht of maakt dat niets uit?
        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Constant 1, 4T trekken is niet goed
          Fietsenrek kan geen kwaad
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ik neem juist dit topic door.

Het eerste wat de topicstarter had moeten doen als hij het probleem vaststelde was de garage waar hij de wagen had gekocht contacteren. Had hij aanspraak kunnen maken op garantie dan had hij die daar en enkel daar kunnen krijgen, ook als je de wagens elders laat herstellen dan moet de garage waar je hem gekocht hebt eerst goedkeuring geven om hem elders onder garantie te herstellen.

Wat betreft de wettelijke garantie van één jaar: in de eerste zes maanden moet de verkoper bewijzen dat het verborgen gebrek niet aanwezig was op het moment van de aankoop terwijl de koper niks moet bewijzen. Vanaf maand zes tot maand twaalf moet de koper bewijzen dat het verborgen gebrek aanwezig was op het moment van de aankoop.

Comment

Working...
            X