Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakhemel laat los na kuisen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dakhemel laat los na kuisen

Hey,

Wou er vandaag wat vlekken uithalen uit mijn dakhemel, dit is zwaar tegengevallen. Gelukkig heb ik maar een klein stukje willen doen maar op die plek is die dus losgekomen (van mijn MG ZS).

Weet er iemand of dit nog "op te lossen" valt? Is niet opvallend momenteel, maar gaat die verder en verder beginnen lossen of valt dat nog mee?

Ik heb op google zitten kijken naar bekleders maar vind er bijna geen, iemand een idee waar ik dit kan laten doen? Zou dan direct een zwarte dakhemel willen steken..

Alvast bedankt.

Zoek een ander dakhemel veel goedkoper.

Comment

Dat is de hoofdreden waarom ik bij details zo weinig mogelijk aan de dakhemels probeer te komen. Deze zijn vastgehecht met een soort lijm die niet goed tegen water kan. Hooguit wat bedampen maar nat maken moet je in het vervolgd zoveel mogelijk vermijden...

Comment

Hemel bekleden is niet zo heel moeilijk hoor.
        Met een goede contactlijm en veel geduld kom je een heel eind.
        Zaak is om het strak te krijgen zonder dat het te strak is.

Misschien kun je hier terecht: http://www.creato.be/

of anders hier: http://lmgtfy.com/?q=bekleder+auto+interieur

Comment

Kan je er niet wat lijm onderspuiten met een spuitje en naald?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Kan je er niet wat lijm onderspuiten met een spuitje en naald?
            Secondenlijm met een spuitje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ERICH Bekijk Berichten
              Secondenlijm met een spuitje
              Zou ik echt niet willen doen , voor je het weet zit er iets in je ogen, plakken je handen aan elkaar en kan je naar spoed.....er bestaan spuitbussen met lijm die hiervoor geschikt zou zijn ...........zoek ff in de autosektor of vraag het aan een dealer.......die zullen dat ook al wel eens meegemaakt hebben zeker ???

Comment

Ik heb de mijne vastgestoken met speldjes
                Polo 6n 1.4

Comment

en je moet lijm gebruiken die geen kleuraftekening geeft op de dakhemel. Voor je het weet zit je met een gele lijmvlek op de dakhemel. Niet omdat je gemorst hebt, maar omdat de lijm door de bekleding heen gedrongen is.
                  www.peugeotforum.be

Comment

Ja, maar ik geloof wel dat je lijm kan kopen voor textiel

Comment

klopt, de lijm die meubelmakers bv. gebruiken bij het stofferen.
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Google eens op 3M.....08080( of nieuwere versie )

Comment

Hey, LaZeR Wat betreft uw dakbekleding

Uit ervaring weet ik dat in de meeste gevallen als een hemel los komt de mousse die onder de bekleding zit verstorven is. Deze verpulverd volledig en op termijn komt de volledige bekleding los.
                          Een goede raad, vervan de stoffen bekleding en neem de kleur die je wenst. Bij DECA in Drongen kan je alles krijgen, Bekleding, lijm,..
                          Zij vervangen ook bekledingen als je er zelf niet wil aan beginnen.
                          Ik heb er zelf al enkele vervangen met een schitterend resultaat.
                          Heb je vragen aarzel dan niet om me terug te contacteren.
                          Paul Thienpont
                          PSR Service bvba

Comment

Working...
                          X