Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia duster 1.5dci 110pk
Collapse
X
-
Begrijp het niet goed Normaal doen ze alles om zoiets op te lossen. Je weet natuurlijk niet in welke mate de garage hierover communiceert met de technische dienst van Renault. Mocht ik het zijn dan zou ik hem nog eens binnensteken in een grote garage. Ik weet niet van welke streek je bent? Indien dit niet helpt zou ik een brief schrijven naar de invoerder met uitleg over mijn klacht en een datum waar tegen het opgelost moet zijn. Zoniet dat je via de rechtsbijstand je zal laten bijstaan om je rechten te verdedigen. Dat moet geoon opgelost worden. Deze motor is doorgaans supergoed en betrouwbaar. Met goede wil moet de fout zeker op te sporen zijn. Ik zeg het, je hebt eerst de garage, de garage wendt zich tot het technisch centrum als ze het niet weten en krijgen aanwijzingen van hen wat er gedaan moet worden. Nog niet opgelost, dan komt een ingenieur van het technisch centrum langs om samen met de cotech bepaalde handelingen op je voertuig te plegen. Nog niet opgelost, wagen gaat naar het technisch ccentrum die dan weer in rechtstreeks contact staan met Frankrijk. Hoger kan je niet gaan. Zo zou het moeten gebeuren. en daar zou ik op aandringen. Je schrijven zal je moeten richten aan RBL. Laat er niet teveel tijd tussen en speel kort op de bal. Een week moet voldoende zijn voor hen om stappen te ondernemen... En neem je volgende stappen consequent en kort na elkaar... Succes hiermee! Je kan ook aandringen op terugname aan betere voorwaarden op een nieuw voertuig... Dit in samenwerking met de dealer. Een tussenkomst van RBL en een stukje van de dealer..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenZie net dat je van Kapellen bent, is het daar bij de dealer dat je gaat? Zijn naam ontsnapt me. Niet zo'n erg grote garage met vrij kleine toonzaal in zijstraat van erg drukke baan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenSucces, hou ons op de hoogte als je wil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenZie net dat je van Kapellen bent, is het daar bij de dealer dat je gaat? Zijn naam ontsnapt me. Niet zo'n erg grote garage met vrij kleine toonzaal in zijstraat van erg drukke baan?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBij Renault en zelfs Opel weten ze het ondertussen ook al, DCI en CDTI gaat niet samen met Total.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenGarage Sander is het in Kapellen. Niet écht de referentie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk BerichtenToyota en total gaven ook al (ernstige) problemen in het verleden. Moet zeggen, in de 2008 periode had ik een nieuwe Opel en eerste half jaar ook problemen, tankte toen ook steenvast bij Total, telkens foutmelding van de mazoutfilter, toen naar Q8 beginnen gaan en nooit geen problemen meer gehad. De broodjes die ze daar verkochten waren wel minder lekker dan die bij de Total, net als de dame die bediende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forcas Bekijk Berichtenthx zal ik doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMijn vorige auto, die Latitude van hierboven dus, schokte op de snelweg. Lichte schokjes, zo eens om de zoveel kilometer. Ze hebben daar enorm op gezocht. Niets te vinden... Tot ik van tankstation veranderde en het nooit meer had. Ik ging ook bij Total tanken. Begrijp het niet wat die erin doen. Is het enige merk waar ik probs mee heb. Nu tank ik Shell en Q8, gaat perfekt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhe forcas, wij zijn verre familie
ondertussen goede deal met garage gesloten lodgy vliegt eruit en grand scenic komt in de plaats hopelijk meer geluk met deze
Comment
-
Een extra van 450 euro van RBL uit bedoel je? Tja, da's niet echt veel he. Ma ja, vergeet de onaangename ervaring en geniet van je Scenic. Is echt wel een leuke auto. Kreeg daarstraks een vervangwagen, een Megane GT 1.5 dci110. Reed heel goed maar qua rijplezier heb ik toch vele liever de Scenic van mijn vrouw. Had ook de indruk dat de Scenic stiller was bij het rijden. Als je uit een Espace komt voelt zo'n Megane wel aan als een sportwagen lol. Zo dicht tegen de grond en gewillig in de bochten. Maar ik verkies toch nog altijd een hogere zit, die heeft zowel voor als nadelen. T is zo'n beetje kiezen tussen een vrouw met dikke borsten of eentje zonder tanden. Kan alle twee plezant zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenEen extra van 450 euro van RBL uit bedoel je? Tja, da's niet echt veel he. Ma ja, vergeet de onaangename ervaring en geniet van je Scenic. Is echt wel een leuke auto. Kreeg daarstraks een vervangwagen, een Megane GT 1.5 dci110. Reed heel goed maar qua rijplezier heb ik toch vele liever de Scenic van mijn vrouw. Had ook de indruk dat de Scenic stiller was bij het rijden. Als je uit een Espace komt voelt zo'n Megane wel aan als een sportwagen lol. Zo dicht tegen de grond en gewillig in de bochten. Maar ik verkies toch nog altijd een hogere zit, die heeft zowel voor als nadelen. T is zo'n beetje kiezen tussen een vrouw met dikke borsten of eentje zonder tanden. Kan alle twee plezant zijn.zal ik zeker doen
Comment
Comment