Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CANBUS op audi a3 8l van 03/2003

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CANBUS op audi a3 8l van 03/2003

Hallo allemaal,ik zou graag xenon en led lampen in mijn wagen willen steken en ik moet eigenlijk weten of mijn wagen CANBUS gedragen is of niet zodat ik weet welke ik juist moet bestellen!Ik heb overal al achter deze informatie gezocht maar ik vindt er niets van terug op het web,dus hopelijk zijn er mensen die mijn voort kunnen helpen !Alvast bedankt.

8l nog niet dacht ik. Simpelste om te weten, haal een lamp eruit en kijk of ge foutmelding krijgt.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ik dacht omdat de mijne een facelift is dacht ik mss van wel,ook is het ding dat er niet echt een volwaardige boordcomputer inzit,tis zo half en half dus denk ik niet dat die melding daar gaat opkomen maar ik zal het zeker eens proberen!Ik heb de wagen in juli van men grootvader overgekocht met 26xxxkm dus was het een koopjemet die km's.

Comment

Ga altijd voor een canbus versie . Kost maar iets meer en kun je achteraf ook op een canbus wagen gebruiken.

Comment

Wagen heeft geen canbus .

Comment

Voor xenons maakt dat toch niet uit? Alleen leds kunnen storing geven dacht ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
              Voor xenons maakt dat toch niet uit? Alleen leds kunnen storing geven dacht ik.
              Voor xenon maakt dat wel uit . Zonder cancellers geeft dat storing op een canbus wagen en gaat dat flikkeren of soring op dash.

Comment

Ah wist ik niet. Weer iets bijgeleerd.

Comment

Mr.polo bedankt,nu kan ik weer verder :-)

Comment

Geen probleem! :-D

Comment

Working...
                    X