Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw F10/F11 Interieurlijsten verwijderen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw F10/F11 Interieurlijsten verwijderen ?

Ik heb onlangs de f10 520d besteld in combinatie met m-pack maar omdat ik wat vrees had van de felle kleuren in de hexagon interieurlijsten heb ik toen gekozen voor de rustigere dunkel pearl lijsten zonder deze in werkelijkheid gezien te hebben.
    nu staat de wagen bij verdeler en geven de lijsten een bronsachtige schijn wat volgens mij beter kan bij het zwarte interieur en de grijze buitenkleur.
    ik heb dus teveel vertrouwd op het feit dat de configuratieoptie's ten allen tijden matchen.
    Iemand een gedacht of het haalbaar is deze af te halen om te lakken of te vervangen ?

Dat gaat ja maar ik zou het niet doen,gaat op niets trekken imo.
    Kan je met de dealer niets uitwerken?
    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Je kan die lijsten ook laten wrappen! Dan bescherm je de originele lijsten en die folie bestaat in zowat alle ral-kleuren (mat en satijn), ook aluminium- of carbon-motieven zijn mogelijk. Ik dacht dat wax-it hier ervaring mee had...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
        Dat gaat ja maar ik zou het niet doen,gaat op niets trekken imo.
        Kan je met de dealer niets uitwerken?
        Jij bedoelt het lakken dat zou tegenvallen ?, het kan ook zijn dat ik ze vervang door andere maar men grootste vrees is dat ze er niet afkrijg zonder beschadigingen aan de lijsten of panelen.
        indien ik weet hoe te werk te gaan en met welk gereedschap ben ik voorbereid.
        de dealer is een optie maar een nieuw set kost rap 1500 euro zonder de werken dus waar eindigt dat ?
        Last edited by ; 01/11/2013, 11:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten
          Jij bedoelt het lakken dat zou tegenvallen ?, het kan ook zijn dat ik ze vervang door andere maar men grootste vrees is dat ze er niet afkrijg zonder beschadigingen aan de lijsten of panelen.
          indien ik weet hoe te werk te gaan en met welk gereedschap ben ik voorbereid.
          de dealer is een optie maar een nieuw set kost rap 1500 euro zonder de werken dus waar eindigt dat ?
          Ik bedoel dat hij de jouwe overpakt voor een degelijke prijs,het is toch een nieuwe auto?
          Voor het spuiten moeten ze er ook af hoor
          Normaal klikken ze er gewoon af,er zijn normaal gezien genoeg DIY's te vinden daarover

Comment

Het is zeker een nieuwe, ben hem gisteren gaan halen.
            De dealer wilde niet overwegen (mits vergoeding) ze om te ruilen met lijsten van een andere in stock terwijl ze er een hebben staan met oyster bekleding wat dan wel matcht maja, nieuw kopen of wrappen was hun raad (lakken was voor hun ook geen optie, te delicaat blijkbaar ?)
            nu ben ik dus aan het uitzien naar een alternatief en om de lijsten er ook zelf uit te halen wat geen groot probleem is alleen van de middenconsole ben ik nog naar op zoek om daar iets over te vinden.

Comment

Jammer dat ze geen geste willen doen,ik zou ze gewoon laten zitten dan,er zijn er misschien mooiere maar je went er vast wel aan,en anders is kijken op ebay,al zal dit voor de fl mss nog wat vroeg zijn..

Comment

Working...
              X