Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw E60 krakende remmen handgeschakeld

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bmw E60 krakende remmen handgeschakeld

Ik bezit nu 3 jaar een e60.. Heb er al heel wat problemen mee gehad.
    centrale vergrendeling werkt enkel als ik er vlakbij sta.
    Alarm gaat zonder reden bijna alle dagen af.
    Linkse luidspreker vooraan werkt niet.

En nu als ik mijn rempedaal induw stilstaand of rijdend hoor ik rechtsvooraan een gekraak, hoe harder ik de pedaal induw hoe harder het gekraak. ook word dit nog erger als de remmen warm worden. na paar keer goed geremd te hebben. Als ik juist vertrek en dus de remmen nog niet warm staan is het bijna niet te horen. Het geluid is niet te horen binnen. Maar als je de ruit opendoet hoor je het heel hard. En is echt irritant. Remblokken en schijven nog in goede staat. Dus zou niet weten wat het probleem is.

Nooit nog een BMW :-s

Batterij van u CV zal zijn beste tijd gehad hebben.
    Alarm gaat iedere dag zonder reden af en je doet er niets aan? Laten uitlezen kans is groot dat het een sensor is van 20euro.
    Waar dat gekraak juist van komt kun je pas weten als hij op een brug staat .
    Luidspreker kun je ook vervangen.

In u geval als je er toch niet tevreden over zijt steek er geen geld in en naar export.

Comment

dat gekraak zal wel een rubber of gewricht zijn. tijdens het remmen stopt het wiel namelijk, maar wil de auto verder en dit zet veel kracht op de veerpoten.
      heb je dit ook als je in achteruit zet en langzaam de koppeling laat opkomen?

speaker kan kabeltje zijn die losgekomen is in de deur, of de speaker zelf is kapot

Comment

Het kraken is niet in achteruit ofzo. Enkel als ik rem. En het begint pas echt te kraken als de remmen warm staan. Dus als ik juist vertrek is het nog niet.
        Nee luidspreker is al eens vervangen geweest omdat die niet meer werkte. Maar dat was het probleem niet. BMW garage zei dat het misschien de bekabeling ofwel de uitgang van de radio zelf is.

Comment

Batterij zou moeten opladen tijdens het rijden. En reservesleutel heeft het ook. Dus BMW zei dat het misschien de bekabeling van de antenne is. Of de antenne zelf.
          Voor het alarm heb ik paar dagen geleden gebeld en ze zeiden van. Steek hem 's morgens binnen en we bellen als hij klaar is. Gaat dus al moeilijk in de week. en zoek er idd niet te veel zotte kosten nog aan te doen.
          En luidspreker is al eens vervangen. Het kan een kabeltje of de uitgang van de radio zijn. en als het de uitgang is moet heel da spel vervangen worden in de middenconsole. En das geen goedkoop grapje.
          Last edited by ; 21/10/2013, 14:46.

Comment

Kom net van BMW garage. Ze hebben het fichke van de motorkap losgetrokken aangezien dit het meest voorkomende is. Als het nu niet meer is gewoon late vervangen. en de rem die kraakt is gewoon het veerke van de remklauw ofzoiets, dus zou da eens uit elkaar moete hale en wa opkuise en kopervet op de contactpunte doen.

Comment

I.v.m die CV: Ik had net hetzelfde bij m'n ex-E87. Van mij ging hij enkel als je de sleutel dicht bij de binnenspiegel hield (daar zit er een ontvanger in). Prijs bij BMW: 545 €, k'heb eentje gehaald op de sloop voor 55€ en die zelf gemonteerd. Op de koop toe nog een nieuwe voorruit gekregen omdat ze in de garage de mijne gebroken hadden tijdens het demonteren van de spiegel (om diagnose te stellen)...

Comment

Working...
              X