Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automechanica avondschool in Gent?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Automechanica avondschool in Gent?

Hallo beste forum leden,

graag had ik geweten wat jullie denken van de opleiding aan deze school(avondschool): http://www.kisp.be/opleidingen/vakge...n-basis-lassen

Ik ben in het bezit van een oud VW busje, type LT.
    Nu ik mijn hogeschool opleiding erop heb zitten (agro- en biotechnologie) zou ik graag wat willen bijleren over automechaniek om zelk kleine herstellingen te kunnen uitvoeren in de toekomst. Ik hou van reizen en surfen, met een busje ideaal dus.

Ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven.

Mvg,
    Pirre

Je kunt daar leren.Het bijzonderste is een goeie maat daar vinden die al getuig heeft en wat kennis.Je kunt die dan 100 keer bellen/mailen.
    De theorie daar is officieel en niet van beunhazen die je wat op je mouw spelden.Het wordt steeds erger met desinformatie,leve de export.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

bij mijn weten is KISP vele malen beter dan Syntra
      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Wat ik wel wat vreemd vind is dat het "maar 3.5u zijn per week.
        Heb een mail gestuurd met de vraag of het vooral theoretische lessen zijn.
        Want ik ben eerder naar een vooral praktische opleiding...
        Last edited by ; 08/08/2013, 18:14.

Comment

mail teruggekregen.
          Het gaat dus om een combinatie van theorie en praktijk.
          Ik ben zelf in het bezit van een Volkswagen LT (bouwjaar 1992) en er schort toch wel hier en daar wat aan.
          Dus ik zal gelijk wat praktische kennis kunnen opdoen...

Comment

Via een stage zul je het meeste bijleren.

Comment

Heb er ook al aan gedacht om stage te lopen, maar weet niet of de garagisten iemand zouden aannemen die "maar" een opleiding volgt aan het KISP.
              Waarschijnlijk maak ik meer kans na de opleiding...
              Aangezien ik, naast de opleiding aan het KISP, ook nog een 2-jarige opleiding volg aan Syntra (boomverzorging, dus groensector) zou ik eventueel na de opleiding automechaniek aan het KISP de opleiding "hulpmechanicen voor personen- en lichte bedrijfswagens" aan Syntra kunnen volgen en dan stage lopen bij een garage.

Comment

Ik ben ook aan het twijfelen..

-Herstel je autokoetswerk
                -Spuiten 2
                -Auto: Demontage-montage en basis lassen

Wat wil ik zsm kunnen: mijn auto schuren wat roest verwijderen en de grondlaag spuiten (ook lichte demontage=> bumpers, lichten...)
                Polo 6n 1.4

Comment

Working...
                X