Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 220e cdi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes 220e cdi

Beste, Ik ben de min of meer gelukkige bezitter van een Mercedes E220 cdi, diesel, break met automatsch transmissie van 2002. Zonet ben ik van de garage teruggekeert, nadat een brandstofleiding, die hard was geworden, en dus niet goed meer afsloot, waardoor er een luchtbel telkens in de leiding kwam, is vervangen. Op de terugweg naar huis ondervond ik dat mijn wagen niet meer optrok. Thuis gekomen heb ik onmiddelijk de mechanieker opgebeld en gevraagd wat er zou kunnen zijn. Zijn antwoord was dat waarschijnlijk de catalisator zou kunnen verstopt zijn en gaf me de raad om eens te gaan rijden en de motor eens in een hoger toerental te jagen zodat de catalisator zich zou reinigen. Heb ik dan ook gedaan maar het resultaat blijft hetzelfde. Moet ik een nieuwe catalisator (wat kost dat?) of kan ie gereingd worden? Heeft iemand onder julli daar raad mee. Dank bijvoorbaat

Eucharis

Misschien staat het probleem met de brandstofleiding volledig los met wat je nu hebt. Wat jij beschrijft is waarschijnlijk dat de wagen in noodloop gaat ? Misschien is het de luchtmassameter die de geest gegeven heeft, dat komt vaak voor bij deze motoren. Is niet zo duur en makkelijk zelf te vervangen.

Comment

Kat op een diesel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
        Kat op een diesel?
        Meende gy da nu?
        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
        Current:
        1987 Mercedes-Benz W124 200D
        1979 Mercedes-Benz W123 280E
        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
        Ex:
        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
        1976 Mercedes-Benz W123 250
        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
        1980 Mercedes-Benz W123 280
        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
          Kat op een diesel?
          Examen dieselmotoren : gebuisd !

Comment

bij de E klasse van dat bouwjaar gebeurt dikwijls dat de luchtmassameter overlijdt. Om uitsluitsel te geven gewoon aan de computer hangen. Laat uets weten over de oorzaak.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
              Meende gy da nu?
              Wij zien dat serieus dus niet bij dieselmotoren, wij zijn nog (altijd) bezig met de lijnpomp...

Comment

Working...
              X