Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 serie zijspiegel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 1 serie zijspiegel

Beste,

Ik heb onlangs een BMW1 serie gekocht.

Namelijk 1 vraagje hierover.

Als ik in achteruit rijd gaat de rechterspiegel namelijk een beetje naar beneden. Nu het probleem is namelijk dat hij dit niet altijd doet?

Is er hier een reden voor of een instelling dat ik moet aanpassen?

Met vriendelijke groeten

Heb je elektrisch verstelbare zetels met geheugen?
    Want bij mijn weten doet hij dat enkel in combinatie met die optie...

Ook moet de keuzeschakelaar om de spiegels af e stellen (links-rechts) naar rechts staan als ik me niet vergis.

Om het compleet te maken moet je ook opletten welke sleutel je gebruikt (ik veronderstel dat je er 2 hebt?!)
    Een deel van de instellingen wordt opgeslagen op de sleutel zodat je bij 2 gebruikers altijd jou settings krijgt (spiegelinstellingen, preset radio,...)
    Last edited by Timmeke-Tim; 25/11/2012, 18:58.
    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
    www.meevliegen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
      Heb je elektrisch verstelbare zetels met geheugen?
      Want bij mijn weten doet hij dat enkel in combinatie met die optie...

Ook moet de keuzeschakelaar om de spiegels af e stellen (links-rechts) naar rechts staan als ik me niet vergis.

Om het compleet te maken moet je ook opletten welke sleutel je gebruikt (ik veronderstel dat je er 2 hebt?!)
      Een deel van de instellingen wordt opgeslagen op de sleutel zodat je bij 2 gebruikers altijd jou settings krijgt (spiegelinstellingen, preset radio,...)
      Op een 1-reeks moet de keuzeknop van de spiegel op de linkse staan. Staat hij op rechts blijft het glas altijd staan. Overigens zijn die neerklapbare spiegels ook verkrijgbaar zonder memory pack & elektrische zetels.

Comment

Het zal RTFM worden denk ik. Staat daar wel in uitgelegd.
        Bij de 3 is het dacht ik enkel in combi met de elektrische zetels aangezien de spiegelinstelling dat geheugen zou gebruiken.
        Ik rij niet hard, ik vlieg laag
        www.meevliegen.be

Comment

Bij de BMW-1 moet de schakelaar inderdaad naar LINKS staan.
          Bij mijn BMW-1 werkt dit ALTIJD.

Ik heb echter ook een Ford S-max met deze functie, en die doet dat wanneer die daar zin in heeft. Al 10 keer terug ingesteld na RTFM, en hij blijft dat zelf kiezen, als hij er goesting voor heeft. Tegenwoordig doet hij het bijna nooit meer, tot op een keer het dan plots wel weer werkt, net als je het niet nodig hebt.... Grrrr.... Ford en elektronica.... dikke miserie....

Comment

Working...
          X