Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je kunt perfect zelf feedback geven op uw eigen account.
Het volstaat gewoon een alias e-mail adres aan te maken en via dit e-mail adres een feedback te geven.
En aliassen kan je makkelijk en onbeperkt aanmaken waardoor je enorm veel goede feedback aan je eigen account kan geven en naar de buitenwereld laat merken dat dit eigenlijk wel een zeer betrouwbare kerel is.
Ik kan je vertellen dat ik zelf bij die kerel geweest ben met mijn Zafira en hij heeft verschillende keren moeten bellen omdat hij het niet klaar kreeg.
Uiteindelijk heb ik hem dan maar zelf er op gewezen dat dit de zelfde motor als die van de Vectra was en toen was het op 10 minuten klaar.
Dit bewijst weer maar eens dat dit een klungelaar is.
Ik heb voor mijn volgende auto zelf een KWP2000plus gekocht bij Smeets Solutions ( http://www.diagnoseapparatuur.nl/OBD...-1996-tot-2008 )
Dit toestel kost ongeveer evenveel (240 euro) en je kan er eigenlijk alle autos tussen bouwjaar 1996 en 2008 mee chiptunen.
Iedereen kan dit doen met dit toestel het is zeer eenvoudig en het grote voordeel is ook dat je onbeperkt auto's kan tunen en dus snel uw aankoop hebt terug verdiend.
Ikzelf doe het voor de prijs van powerbox.
Dus gewoon opletten voor zulke charlatans die zo veel geld vragen en het gewoon in hun achtertuin doen.
Eigelijk zou ik beter mijn leveranciers aanspreken, want ik snap begot niet waarom wij makkelijk 10000 den euros aan tools uitgeven.
En dan hebben we verschillende tools nodig.
Laat staan licenties van 150€ per subaru die we wensen te tunen.
Sorry, maar met alle respect.
Als ik zulke zaken lees komen mijn haren recht.
Mijn reactie hierop is 2 ledig.
1. Op de "charlatans" die veel geld vragen om een file te flashen
2. Op de "charlatans" die tuningfiles verkopen aan lage prijzen. Voor hen heb ik net iets meer respect omdat ze toegeven dat hetgeen ze verkopen eigelijk niets waard is.
Maar 200€ voor een flashke vind ik persoonlijk nog veel geld.
Waarom denk je dat de ECU's van de nieuwe wagens steeds meer en meer beveiligd worden?
Om het ons moeilijk te maken?
Dit is enkel een gevolg van wat de echte reden is.
Charlatans die denken een wagen te tunen met aangekochte tuningfiles maken meer brokken dan wat dan ook.
De klant kan geluk hebben dat de perfecte file waar ze mee werken op zijn wagen goed aanslaat.
Maar diezelfde perfect aangemaakte file kan ook tegenslaan op de betreffende wagen.
Fabrikanten zijn het beu om in garantie op te draaien voor de kosten gemaakt door de charlatans in de achtertuin.
Hopen dat deze frustratie-tekst snel verdwijnt tussen andere post, maar kon het echt niet laten dit even neer te pennen...
Eigelijk zou ik beter mijn leveranciers aanspreken, want ik snap begot niet waarom wij makkelijk 10000 den euros aan tools uitgeven.
En dan hebben we verschillende tools nodig.
Laat staan licenties van 150€ per subaru die we wensen te tunen.
Sorry, maar met alle respect.
Als ik zulke zaken lees komen mijn haren recht.
Mijn reactie hierop is 2 ledig.
1. Op de "charlatans" die veel geld vragen om een file te flashen
2. Op de "charlatans" die tuningfiles verkopen aan lage prijzen. Voor hen heb ik net iets meer respect omdat ze toegeven dat hetgeen ze verkopen eigelijk niets waard is.
Maar 200€ voor een flashke vind ik persoonlijk nog veel geld.
Waarom denk je dat de ECU's van de nieuwe wagens steeds meer en meer beveiligd worden? Is een fabrikant dat niet verplicht om zijn behaalde milieunormen te beschermen, al zal het ook met u aangehaalde puntjes te maken hebben?
Om het ons moeilijk te maken?
Dit is enkel een gevolg van wat de echte reden is.
Charlatans die denken een wagen te tunen met aangekochte tuningfiles maken meer brokken dan wat dan ook.
De klant kan geluk hebben dat de perfecte file waar ze mee werken op zijn wagen goed aanslaat.
Maar diezelfde perfect aangemaakte file kan ook tegenslaan op de betreffende wagen.
Fabrikanten zijn het beu om in garantie op te draaien voor de kosten gemaakt door de charlatans in de achtertuin.
Hopen dat deze frustratie-tekst snel verdwijnt tussen andere post, maar kon het echt niet laten dit even neer te pennen...
Verder begrijp ik u volledig, het is door die "prutsers" dat goede tuners een slechte naam krijgen, vooral dan ook bij de autofabrikanten.
Een klant van ons heeft mij gewezen op dit forum. Toch grappig om te zien hoe mensen oordelen over ons terwijl ze niet eens bij ons zijn geweest of ons in het echt kennen.
Beste Meneer Pekras ik zou niet weten wie u bent, laat staan dat u in het echt bij ons bent geweest. Ook grappig dat u zich speciaal aanmeld op dit forum om even te klagen over ons. En dan ook nog een eerste post.
De opgegeven feedbacks zijn daadwerkelijk van onze klanten. Wij doen dit zo omdat wij geen rechten hebben
over deze feedbacks als een klant slechte ervaringen met ons heeft kan deze klant dit daar vermelden en wij kunnen er niets aan doen. Wij kunnen ook op onze website een heel mooi gastenboek maken en zelf mooie verhalen schrijven zoals sommige bedrijven doen maar dat zou niet eerlijk zijn. Als u op de namen klikt van diegene die er feedbacks plaatsen ziet u ook diegene zijn account, telefoonnummer en alle spullen die ze verkopen. We zouden dan wel heel veel dubbele accounts hebben en heel veel verschillende spullen verkopen.
Waarom moeten mensen elkaar altijd beoordelen of veroordelen. Laat elkaar gewoon allemaal met rust.
Verder wil ik er ook helemaal niet op ingaan aangezien dit weer uitlokkend is voor andere om even lekker te reageren en ons wellicht zwart te maken. Wij zeggen zelf nooit een verkeerd woord over een andere tuner. Wij hopen dat andere mensen dit ook niet doen over ons.
Er zijn zelfs verschillende speciale forums voor chiptuners daar gaan tuners ook niet zo met elkaar om maar helpen elkaar waar ze kunnen. Zo hoort het ook!. Dit zie ik hier niet helaas, zodra de ene tuner de ander de grond in kan boren word dit dan ook gedaan. Beetje jammer vind ik.
Waarom moeten mensen elkaar altijd beoordelen of veroordelen. Laat elkaar gewoon allemaal met rust.
Hier worden geen mensen beoordeelt, maar bedrijven die diensten verlenen tegen betaling.
Als er dan klanten zijn die goede of minder goede ervaringen hebben, dan mogen die hier gerust neergeschreven worden.
Het internet is een handig, maar giftig medium dat soms meer kwaad dan goed kan doen.
Vroeger bestond dit niet en wisten de mensen niet beter. Ze bleven "dom".
Enkel is het jammer dat mensen, dankzij het internet, niet meer met elkaar praten (face 2 face, man 2 man)
Het 2de jammere is dat de negatieve ervaringen rapper neergeschreven worden dan de positieve.
Maar ik geloof da je daar als "winkel" veel aan kan doen/veranderen.
Laat je klant niet met slechte gevoelens vertrekken en je zal hier geen negatieve dingen lezen.
Hier worden geen mensen beoordeelt, maar bedrijven die diensten verlenen tegen betaling.
Als er dan klanten zijn die goede of minder goede ervaringen hebben, dan mogen die hier gerust neergeschreven worden.
Het internet is een handig, maar giftig medium dat soms meer kwaad dan goed kan doen.
Vroeger bestond dit niet en wisten de mensen niet beter. Ze bleven "dom".
Enkel is het jammer dat mensen, dankzij het internet, niet meer met elkaar praten (face 2 face, man 2 man)
Het 2de jammere is dat de negatieve ervaringen rapper neergeschreven worden dan de positieve.
Maar ik geloof da je daar als "winkel" veel aan kan doen/veranderen.
Laat je klant niet met slechte gevoelens vertrekken en je zal hier geen negatieve dingen lezen.
(Was het maar allemaal zo simpel)
Greets
Heeft u helemaal gelijk in. Alleen horen wij helaas geen klachten. En als er klachten zouden zijn dan worden ze vanzelfsprekend ook netjes opgelost.
Als je dit topic leest lijkt het alsof er klachten zijn terwijl dit helemaal niet zo is. Er word helaas door verschillende wat geroepen maar niemand heeft een echte ervaring met ons gehad.
Tevens zijn er genoeg websites waar men ervaringen en feedbacks kan geven over tuning bedrijven. Deze feedbacks worden dan ook allemaal gescreend en op echtheid gecontroleerd. Dit zullen dan ook echte feedbacks zijn en geen feedback van een tuner die een concurrent een hak wil zetten.
je moet hier niet wakker van liggen.
Het is waar wat je zegt. Als ze u de grond kunnen inboren doen ze dit. En dit zal altijd zo blijven hoor.
Wij hebben het op dit forum in het begin ook zeer zwaar te verduren gehad. En nog soms. Zie topic over de eerste turbo-opgrade van de 1.6 TDi in de jetta.
Als honden liepen ze achter het stokje dat ik even geworpen had.
Maar veel kan je hier niet aan doen.
Gewoon uw best doen en uw service en kwaliteit blijven garanderen.
Hoop dat je uit mijn tekst niet redeneert dat ik u de grond inboor, want wij hebben geen ervaring met u.
Mijn tekst was gericht naar de "charlatans in de tuin" die enkel weten hoe ze aangekochte programmas kunnen flashen.
Even een uitting van frustratie dat deze personen de oorzaak zijn van alle miserie in het tuningwereldje.
Wij liggen er ook niet echt wakker van. We weten dat bovenstaande reactie niet klopt. Als wij daadwerkelijk een klant hebben die niet tevreden zou zijn om een of andere reden dan word dit netjes opgelost. Geen reden tot klagen op een openbaar forum.
Tevens weten we ook dat de nieuwe tricore ecu's niet zomaar even getuned zijn.
Praten we niet eens over de Denso ecu's en alle japanse ecu's via bijvoorbeeld de piasini tool.
Daarmee word er wel uiteindelijk onderscheid gemaakt tussen de kwp2000 tuners die een flasher gekocht hebben voor een paar tientjes of door tuners die echt geinvesteerd hebben in bijvoorbeeld CMD, Bytheshooter, Ktag, Genius, Trashdata enzovoort.
Wij zullen hier ook verder niet meer reageren op dit forum. Als mensen informatie nodig hebben of klachten hebben kunnen ze zich direct bij ons melden.
Alee vooruit, is er dan iemand van jullie die nu een mercedes 2006 220cdi 136pk versie kan omzetten naar een originele 150pk? zonder die 150 versie te tunen?
Hehe, ik stalk u nu een beetje, maar de ori 150 kan geëvenaard worden door deeltjes te copiëren en de crusiale delen van jouw ori program te laten staan. ;-)
Comment