Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ratelend geluid bij het optrekken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ratelend geluid bij het optrekken

Mijn skoda octavia 1.9tdi heeft sinds kort een ratelend geluid bij het optrekken tussen de 2000 en 2500 toeren in 1,2 en derde versnelling.
    Dit had hij vroeger niet maar is kortelings binnen geweest voor een nieuwe koppeling en sindsdien heeft hij dat geluid. Heb mij al rot gezocht wat het kan zijn maar voorlopig niets gevonden. Nu heb ik een tip gekregen dat het wel eens het hitteschild van de turbo kan zijn? heeft er iemand ervaring met dit probleem?

Hallo. Bij mij net hetzelfde. Ik heb mijn Megane II rs binnengestoken voor een nieuwe distributieriem en veerriem en sindsdien maakt mijn auto een irriterend ratelend geluid bij het optrekken zo vanaf 2500 toeren tot iets na 3000. Als ik rustig rij, is er geen enkel probleem maar als ik echt onmiddellijk doortrap en gas geef dan hoor ik het gegarandeerd. Geen flauw idee wat het is. Ben al enkele keren samen met mijn garagist gaan rijden, ook hij hoort het maar kan niet precies zeggen wat het zou kunnen zijn. Het lijkt alsof er iets begint mee te trillen bij dat toerental en als ik de wagen aan dat toerental hou, blijf ik het geluid ook horen. Verschrikkelijk irritant!!!

Comment

Working...
    X