Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitdeuken met zuignap,kras wegdoen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitdeuken met zuignap,kras wegdoen

Carisma RA.Met een plank en vod eraan heb ik de deuk wat kunnen goed krijgen.De plaat springt dan terug wat in vorm.
    Bovenaan geraak ik niet aan.De deuken zijn niet gekraakt,de verf is nog heel.Ik had een gedacht om met een zuignap waarmee men ruiten optilt eraan te sleuren.
    Dan die kras.Een krassenverwijderaar helpt alleen als de vernis geraakt is.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Heb eens gezien bij wheeler dealers dat Edd staafjes met aan het uiteinde een gat erin op zo'n deuk lastte en dan een tige door al die gaatjes stak en zo de deuk eruitpompte, daarna die staafjes afbreken en schuren en volledig te behandelen natuurlijk.

Comment

die zuignap is een goede optie, maar ge moet zien dat ge het geleidelijk aan doet. Als ge er aan gaat 'sleuren' kunt ge ipv een bluts een teut krijgen.
      www.peugeotforum.be

Comment

Ik heb hetzelfde gezien als Will , die man van Wheeler Dealers ( Edd China ) heeft die bepaalde techniek al een paar keer gebruikt tijdens herstellingen.

Comment

eigenlijk zijn het speciale lasringetjes waar je met een trekstang de bluts dan uithaalt
          www.peugeotforum.be

Comment

Ik had ergens gezien dat men met een lang dun stangetje eraan wringt via een kleine spleet.Een TL-lamp geeft dan een schijn(lijn) op de bluts zodat hij een mooie vorm kan geven.
            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

dat zijn de 'ijzers' waarmee men de bluts uitlepelt. Wordt veel gebruikt voor blutsen die niet te diep en niet te groot zijn hoewel de echte artiesten hierin toch heel wat schade onzichtbaar kunnen wegwerken.
              www.peugeotforum.be

Comment

Ik heb dit al eens gedaan, is niet simpel, de truc is ze goed vastlassen, je trekt ze er zo vanaf en je moet ze op de juiste plaats zetten of je hebt een bult ipv een deuk, daarna afschuren en opvullen
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                X