Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand er ervaring mee? Zou volgens verschillende ervaring op het net niet veel werk zijn maar je hebt een tech2 of op-com nodig. Of een bevriende garagist
* contact opzetten of motor draait al
* dan eerst minstens 10 seconden op de "Settings" knop drukken, tot je een pieptoon hoort
* dan op de "BC" knop drukken tot je het gewenste menu hebt
Je ziet hier diverse informatie, ivm verbruik, temperaturen, spanning, enz.
* contact opzetten of motor draait al
* dan eerst minstens 10 seconden op de "Settings" knop drukken, tot je een pieptoon hoort
* dan op de "BC" knop drukken tot je het gewenste menu hebt
Je ziet hier diverse informatie, ivm verbruik, temperaturen, spanning, enz.
dat is het verborgen men
dat is niet de boordcomputer.
Je kan die idd vrijschakelen met tech of opcom.
Maar je moet wel al een gid scherm hebben. Heb je automatische airco? Dan heb je dat scherm sowieso.
Is dat dan gelukt ? Heb zelf nu een opel astra H en als ik op BC klik krijg ik enkel een stomme timer te zien...
Zou graag m'n verbruik en bereik kunnen zien !
Als ik via dat hidden menu ga vind ik wel al meer informatie maar verbruik staat daar niet tussen...
Is dat dan gelukt ? Heb zelf nu een opel astra H en als ik op BC klik krijg ik enkel een stomme timer te zien...
Zou graag m'n verbruik en bereik kunnen zien !
Als ik via dat hidden menu ga vind ik wel al meer informatie maar verbruik staat daar niet tussen...
Verbruik is gelukt, bereik niet. Ik stuur je morgen meer info, ben nu niet thuis!
Intussen zelf al gevonden
Display - Program variant Configuration - Boordcomputer (Aanwezig) - Programmeren
Nu heb je het tabblad, maar nog niet de inhoud.
Infotainment - Display - Code Index Programmeren
beste, ik heb net een astra gtc h van 2007 gekocht en heb hetzelfde probleem... heb enkel een timer in mijn bc heeel frustrerend...
is het mogelijk mijn verbruik te zien en radius ?? mvg ,
Comment