Mededeling

Collapse
No announcement yet.

problemen met auto alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• problemen met auto alarm

hallo allemaal, we hebben een Ford Mondeo gekocht, bj 1998 (diesel)
    na enkele dagen kregen we in da gaten dat het alarm aan het afgaan was maar er was niets te zien. vanaf toen doet hij dit herhaaldelijk tot de batterij leeg is . weet er iemand wat te doen om dit te stoppen??
    alvast bedankt!

Heb dit ook gehad met mijne Mondeo van 1997. Het probleem was als volgt.

Als je de wagen sloot met de afstandsbediening, dan begon na een aantal minuten de vier pinkers te branden. Tot uw batterij inderdaad plat was . Als je de wagen sloot met de sleutel zelf, had ik dit probleem niet. Je activeert het alarm met de gewone sleutel pas, als je de sleutel instak en dan terug draaide naar open doen en dan dadelijk volgend naar sluiten. Dus als je de wagen nu wilt sluiten, doe je best gewoon de sleutel insteken en gewoon afsluiten. Geen activatie van het alarm dus.

Vermits ik toen nog garantie had, is de wagen naar de garage gegaan. Er was dus iets mis met slot van de bestuurdersdeur. Nieuw slot er in en het probleem was opgelost. Heb toen nog 3 jaar gereden met de wagen en heb dat probleem niet meer gehad.

Groetjes

Comment

Best laten uitlezen . Kan aan zoveel dingen liggen . In meeste gevallen is het een sensor of de module.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steep Bekijk Berichten
        Heb dit ook gehad met mijne Mondeo van 1997. Het probleem was als volgt.

Als je de wagen sloot met de afstandsbediening, dan begon na een aantal minuten de vier pinkers te branden. Tot uw batterij inderdaad plat was . Als je de wagen sloot met de sleutel zelf, had ik dit probleem niet. Je activeert het alarm met de gewone sleutel pas, als je de sleutel instak en dan terug draaide naar open doen en dan dadelijk volgend naar sluiten. Dus als je de wagen nu wilt sluiten, doe je best gewoon de sleutel insteken en gewoon afsluiten. Geen activatie van het alarm dus.

Vermits ik toen nog garantie had, is de wagen naar de garage gegaan. Er was dus iets mis met slot van de bestuurdersdeur. Nieuw slot er in en het probleem was opgelost. Heb toen nog 3 jaar gereden met de wagen en heb dat probleem niet meer gehad.

Groetjes
        oke alvast bedankt!

Comment

Working...
        X