Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alu-velgrepair?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alu-velgrepair?

Zoals je kan zien op onderstaande foto heeft onze 135M velg een contact gehad met een hoge borduur en is er wa schade. Ik zou ze laten herstellen bij http://www.alu-velgrepair.be/ in Melsele, heeft er hier iemand ervaring mee of kan je mij iemand anders aanraden?

Last edited by Carrera S; 07/11/2006, 18:14.

interessant topic, ga'k zeker volgen, heb een soortgelijk probleem
    de link daarentegen die werkt bij mij niet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stephane
      interessant topic, ga'k zeker volgen, heb een soortgelijk probleem
      de link daarentegen die werkt bij mij niet...
      Link werkt wel nu

Comment

Dat is spijtig en ik heb altijd zo goed voor die janten gezorgd.
        Nee grapje, kan gebeuren natuurlijk.

Ik heb al goede dingen van alu-velgrepair gehoord maar 'k heb er geen persoonlijke ervaringen mee.
        De schade lijkt mij al bij al nog mee te vallen, ik repareer zo'n schade zelf met een tweecomponenten alupasta van loctite. De band eraf duwen zodat je goed kan werken aan de velgrand, de pasta aanbrengen, laten uitharden en proper afwerken met vijl en schuurpapier. Vervolgens met een metallic zilvere verf de herstelling schilderen of spuiten (opletten voor de nevel bij spuiten!). Perfect weggewerkt is het dan niet, maar eens ze op de wagen staan zie je vanop ooghoogte er niets meer van.

Bij alu-velgrepair zal het resultaat beter zijn maar ook duurder natuurlijk.

Comment

Ik ben zelf erg tevreden van banden deboosere
          Banden en velgen Deboosere blinkt uit door de uitmuntende service en kwaliteit aan de scherpste prijzen voor uw auto of oldtimer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
            Dat is spijtig en ik heb altijd zo goed voor die janten gezorgd.
            Nee grapje, kan gebeuren natuurlijk.

Ik heb al goede dingen van alu-velgrepair gehoord maar 'k heb er geen persoonlijke ervaringen mee.
            De schade lijkt mij al bij al nog mee te vallen, ik repareer zo'n schade zelf met een tweecomponenten alupasta van loctite. De band eraf duwen zodat je goed kan werken aan de velgrand, de pasta aanbrengen, laten uitharden en proper afwerken met vijl en schuurpapier. Vervolgens met een metallic zilvere verf de herstelling schilderen of spuiten (opletten voor de nevel bij spuiten!). Perfect weggewerkt is het dan niet, maar eens ze op de wagen staan zie je vanop ooghoogte er niets meer van.

Bij alu-velgrepair zal het resultaat beter zijn maar ook duurder natuurlijk.
            Tis eigenlijk mijn fout, sinds ik men rijbewijs heb moet ik elke weekdag naar Brussel rijden met de 3 en bij het parkeren iets te ver gereden en lap tegen de borduur. Wat betreft het zelf te repareren, daarvoor ben'k niet handig genoeg denk'k.

Kga gwn volgende maand als'k tijd heb een afspraak maken bij alu-velgrepair of iemand anders en we zien wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carrera S
              Zoals je kan zien op onderstaande foto heeft onze 135M velg een contact gehad met een hoge borduur en is er wa schade. Ik zou ze laten herstellen bij http://www.alu-velgrepair.be/ in Melsele, heeft er hier iemand ervaring mee of kan je mij iemand anders aanraden?

Ik heb weet van een velgrestaurateur in dezelfde straat van de firma NIKO, te Sint-Niklaas, inderdaad in t'industriepark.
              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

ik heb die alu-velgrepair een paar maand geleden in m'n links opgeslagen omdat ze naar het schijnt goed werk leveren.

Comment

gebruik de search functie eens !
                  Dit is al het 10de topic over velgen herstellen of zo...

Maar soit,
                  Ik heb al verscheidene sets binnengedaan bij Alu-velgrepair. Om te rechten, herspuiten, borduurschade herstellen, enz...
                  En ik ben er zeer tevreden van, ze leveren heel proper werk, en zijn helemaal niet duur.

Het enige nadeel is dat ze enorm veel werk hebben en je dus wel wat geduld moet hebben. (laatste keer heb meer dan 2 weken moeten wachten)
                  Maar als het goed gedaan is dan neem je dat er wel bij.

Als je wilt kan ik enkele foto's laten zien van velgen die ik al heb binnengedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Ik ben zelf erg tevreden van banden deboosere
                    www.bandendeboosere.be

Ik heb dat ook al v andere mensen gehoord dat ze daar hun velgen binnengedan hebben om ze te laten herstellen of poedercoaten .

Zelf heb ik daar nog geen ervaring met velgherstellingen , wel eens wagen laten uitlijnen .

Uitlijnen was op zich wel redelijk ,maar vond dat ze niet echt heel secuur gewerkt hadden : er was tussen de uitlijning links en rechts toch enig verschil kwa hoeken .

Op dat vlak had ik liever gehad dat ze links en rechts ongeveer gelijk regelden .

(Niet dat de wagen scheef trekt als je het stuur lost op vlakke baan , maar het gedacht is ook v belang hé ) .

Comment

Working...
                    X