Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem injectoren Renault Clio 1.5dci

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oppompen duurt 1 minuut, nog niet misschien
    Nuja bij Renault, met de rest niet echt ervaring.

Dat ze die filter volkappen kan ik ergens nog begrijpen, maar met rode mazout

Comment

Ondertussen staat de auto nog steeds bij de garage.
      de ene keer geeft de computer geen foutmelding meer en dan na een paar kilometer geeft hij terug die melding. garagist heeft het nog niet kunnen vinden wat er scheelt....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
        Ondertussen staat de auto nog steeds bij de garage.
        de ene keer geeft de computer geen foutmelding meer en dan na een paar kilometer geeft hij terug die melding. garagist heeft het nog niet kunnen vinden wat er scheelt....
        Is er al schot in de zaak gekomen ivm je probleem ?

Comment

Een kennis van mij heeft ook zo'n probleem gehad maar met een renault laguna 1.9 dci van 2007, het waren ook de injectoren, en tanken bij total of elders maakte niet uit, is natuurlijk ook een andere motor.
          Hij heeft de auto niet meer laten maken had ook al 190 000km op 4 jaar tijd :p Overgestapt naar volkswagen en hem is veel gelukkiger.

Comment

Met "nieuwe" injectoren was het dus niet opgelost ?
            190000 km is wel veel op 4 jaar , maar toch geen reden om de auto niet te laten maken ?

Ik zoek nog altijd 300000 km te rijden met mijn 1.5 dci

Of dat het lukt , weet ik pas binnen een jaar of 10-15 . Ik kan maar 1 ding doen : bidden !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
              Met "nieuwe" injectoren was het dus niet opgelost ?
              190000 km is wel veel op 4 jaar , maar toch geen reden om de auto niet te laten maken ?

Ik zoek nog altijd 300000 km te rijden met mijn 1.5 dci

Of dat het lukt , weet ik pas binnen een jaar of 10-15 . Ik kan maar 1 ding doen : bidden !!
              Nee, het was niet opgelost vandaar ook de verkoop, veel km met gedaan op korte tijd, en de computer gaf de ene foutmelding na de andere aan, ik weet ook niet meer precies wat allemaal,
              maar we hebben toen hier in de streek met nog eigenaars erover gepraat, en 1tje had ook gelijkaardige fouten al gekregen, maar dat was de vorige fase laguna.
              En bandensensor afwezig is ook zo'n fout die gij telkens aangaf als je autosnelweg deed :p

Comment

Geen Total voor mij

Zelf meegemaakt met een Toyota Avensis D4D, na het tanken bij Total viel de motor gewoon uit op de snelweg. Mijn garagist zei toen ook: NIET tanken bij Total. Beste is Esso. Ik dacht eerst ja,ja zeker aandelen bij Esso, maar het klopt. Minder verbruik, motor blijft proper en dus minder onderhoudskosten.

Comment

Working...
                X