Beste ik heb een dikke week geleden een nieuwe autoradio aangesloten, Heb zelf moeten uitzoeken welke kabel waar moest aangesloten worden enz maar goed, dat is dus gelukt. Nu was mijn zus aan het rijden en stond de muziek 'flink luid' als ik haar mag geloven en werkten ineens beide speakers niet meer. Op de versterker zelf is er dus niets aan te merken maar er komt gewoon geen geluid meer uit de speakers.
Ik heb al geprobeerd de speakers op andere klemmen aan te sluiten (deze die bestemd zijn voor de achterste speakers die er niet zijn bij ons), heb ook al geprobeerd gewone speakers van thuis aan te sluiten maar daar kwam ook geen geluid uit. Wat kan ik hiermee uitsluiten?
De zekering achterin de versterker is niet doorgebrand... heb de speakers er ook al uitgevezen en die zijn nog correct aangesloten. Vooral raar dat ze beiden tegelijk uitvielen.
Als ik de radio aanzet hoor ik wel een kleine 'pof' uit de boxen komen.
Alvast bedankt
Groeten
David
Ik heb al geprobeerd de speakers op andere klemmen aan te sluiten (deze die bestemd zijn voor de achterste speakers die er niet zijn bij ons), heb ook al geprobeerd gewone speakers van thuis aan te sluiten maar daar kwam ook geen geluid uit. Wat kan ik hiermee uitsluiten?

Als ik de radio aanzet hoor ik wel een kleine 'pof' uit de boxen komen.
Alvast bedankt
Groeten
David
Comment