Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vocht in achterlicht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vocht in achterlicht

Sinds een week heb ik opgemerktdat ik met vocht zit in mijn linker achterlicht. Er is redelijk veel condens op het glas .

Mijn vraag aan jullie, heeft dit enig nadelig effect (buiten het feit dat ge het kunt zien..)

Kortsluitingsgevaar ofzo, ik weet het nie

welke auto is het ? origineel licht ?

Comment

Een vriend van mij heeft een 206, en er zit een gat vanboven in zijn licht, gevolg: af en toe een paar cm water. Maar niet kortsluitingen e.d. .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeePee
        Kortsluitingsgevaar ofzo, ik weet het nie
        er bestaat altijd 'een' gevaar

maar lig er ni van wakker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          er bestaat altijd 'een' gevaar

maar lig er ni van wakker
          HET gevaar?

Comment

het bx-syndroom

Comment

het bx-syndroom
              da's slechte massaverbinding dus.

Comment

en daarmee niet van toepassing ?

Comment

en daarmee niet van toepassing ?
                  misschien wel. plastieken auto's hebben daar meer last van uiteraard.

Comment

Toen ik vroeger op mijn Opel Manta A zijdelingse pinkers moest monteren om de caravan te trekken had ik na het eerste jaar ook vocht/condens in die opgevezen pinkers. Heb er dan van voor een klein gaatje ingeboord en vanachter een wat groter gat, dus doordat de wind er door kon kwam er nooit meer condens op, het gat aan de voorkant was ook te klein om regen binnen te krijgen. Heb er ook nooit problemen mee gekregen qua corrosie aan de kontakten of zo, die bleven proper en operationeel.

Comment

twas 1 van de weinig afwerkingsproblemen bij mijn '98 golf 4, gemeldt tijdens garantie, herstelt door nieuwe unit...maar de volgende herfst weer dat probleem

Comment

Niet van wakker liggen, de aansluitingen zitten toch aan de andere kant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                          welke auto is het ? origineel licht ?
                          BMW e39, heb mij oranje exemplaren veranderd in lichten met witte pinkers, het is wel OEM, en toch vocht erin

Te lezen aan de reactie geen groot "gevaar" maar toch...

Comment

Gewoon fatsoenlijk afkitten... Dan heb je normaal gezien dat probleem niet meer

Comment

dat vocht kan ook van binnenin komen, je zet je airco al eens af en alle vocht komt vrij en condenseert op de koudste plaats...achteraan in de koffer tegen je lichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeePee
                                BMW e39, heb mij oranje exemplaren veranderd in lichten met witte pinkers, het is wel OEM, en toch vocht erin
                                't Is niet omdat het OEM BMW is dat het altijd goed is hoor.

Mijn E46 destijds, splinternieuw gekocht, de eerste keer dat ik 'm waste water in één van m'n achterlichten, ze hebben het wel onmiddellijk in garantie vervangen natuurlijk. Heb echter al meer gehoord van lekkende achterlichten bij de E46, zou eigenlijk niet mogen vind ik.

Comment

Working...
                                X