Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitlaat gat lassen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitlaat gat lassen

[This was semi-automatically translated via google and may not be completely comprehensible :-) ; I have included the english text at the end of this message for your reference]

Er is een klein gat op de katalysator van mijn auto. Ik weet dat het kan gelast worden met een acetyleen brander en stalen staaf. Kunt u wijzen op een garage uitvoering van dit soort werk in Brussel dan? En wat zou dat normaal gesproken kosten?

Ook vertelde iemand me dat, in België, een auto met gelaste uitlaat gaten kan niet de technische keuring passeren. Is dit waar?

[EN
    There is a small hole on the catalytic converter of my car. I know it can be welded with an acetylene torch and steel rod. Could you suggest a service station performing this type of work in Brussels please? And what would that cost typically? Also, someone told me that,in Belgium, a car with welded exhaust holes can not pass the technical inspection. Is this true?]

Een gat in de uitlaat las je het gemakkelijkste met een half-automaat lasapparaat (MIG post). Autogeen lassen gaat ook, maar het is een pak omslachtiger en boven je hoofd is 't bijna niet te doen.
    De meeste autogarages hebben wel een halfautomaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Een gat in de uitlaat las je het gemakkelijkste met een half-automaat lasapparaat (MIG post). Autogeen lassen gaat ook, maar het is een pak omslachtiger en boven je hoofd is 't bijna niet te doen.
      De meeste autogarages hebben wel een halfautomaat.
      Dank je. Dus ik moet kijken voor een garage met MIG-apparatuur, niet noodzakelijk voor een speciale uitlaat reparatiewerkplaats?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rdrnws Bekijk Berichten
        Dank je. Dus ik moet kijken voor een garage met MIG-apparatuur, niet noodzakelijk voor een speciale uitlaat reparatiewerkplaats?
        Inderdaad.

Comment

Working...
        X