Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(bmw e36 320i coupe) Verwarming werkt niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• (bmw e36 320i coupe) Verwarming werkt niet

Mijn verwarming van mijn bmw blaast heel lichtjes ook op de hoogste stand blijft dit zo, zowel als ie op koude of op warme lucht staat. Erg warm blaast ie ook niet, als ik 's morgens na mijn werk naar huis ga kan ik zelfs mijn ramen niet ontdooien.
    Heb na enig zoekwerk tips gelezen over het koelvloeistof, deze was bij mij dus leeg, heb die terug aangevuld, maar geen verschil in werking!

Iemand die mij kan helpen.

zekering al nagekeken?
    Genoeg water op de motor?

Comment

Is het niet eerder de ventilator die niet werkt ipv de verwarming?
      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

weerstanden van meerstandenschakelaar (ventilator) zal kapot zijn.
        Dat er niet genoeg warme lucht uitkomt zal temaken hebben met de elektronische ventielen die vast zitten in een gesloten stand (ventiel dient voor het opwarmen met koelvloeistof van de verwarmingsradiator.)

Comment

ventilator draait niet, had dit gisteren toevallig gezien, is dit zelf op te lossen ?

Comment

Verwarming wordt niet warm!

Ik heb een 316 compact e36, mijn verwarming blaast geen warme lucht maar blaast wel goed!
            Weet iemand misschien waar dat aan kan liggen?
            Zit genoeg koelvloeistof in.

Comment

hier boven hebben ze al eens gepost de zekeringen nakijken? dit is ook het meest voor de hand liggende

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alain2708 Bekijk Berichten
                Ik heb een 316 compact e36, mijn verwarming blaast geen warme lucht maar blaast wel goed!
                Weet iemand misschien waar dat aan kan liggen?
                Zit genoeg koelvloeistof in.
                Als koelvloeistof ok is, en je wel koude lucht krijgt maar geen warme, dan kan dit denk ik maar aan één ding liggen. Je koelwater dat warm is bij warme motor moet door je radiatortje kunnen dat voor je verwarming zorgt. Hiervoor is er een klep die je bedient met de warm/koud knop. Het kan zijn dat dit "klepje" stuk is en dus in gesloten stand staat waardoor je water niet meer door de verwarmingsradiotor gaat en je dus geen warme lucht krijgt.
                Als je wil weten waar dit "klepje" zit kan ik je wel foto van doorsturen, dit heb ik al ooit vervangen gehad..

Te hopen van niet natuurlijk maar als je koppakking erdoor zit of barst in cilinderkop kwam het bij mij ook voor dat ik geen verwarming had.

Comment

kachel

kerel ik las op het forum over de kachel en volgens mij heb ik hetzelfde probleem bij mijn e36 en wou vragen of je me die foto ook zou willen sturen over dat klepje want of het is dat klepje of ik denk dat mijn kachelradiateur dan kan ik eerst dat klepje namelijk nog nakijken mijn e-mail is dhoogstra88@hotmail.com
                  mvg. d.hoogstra

Comment

Working...
                  X