Ik stond met een platte batterij op een Fiat Ducato camper.
Opgestart met kabels.
Sindsdien blijft de km-teller versneld lopen, bij stilstand, met contact op.
Batterij af en aangekoppeld, zekering verwijderd, rit gereden, allemaal geen oplossing.
Vorig jaar had ik een probleem op hetzelfde voertuig met de temperatuurmeter die altijd half aanduide. Bij Fiat zegden ze dat ik een ander dashbord moest plaatsen. Ruil 500 euro.
Heb ik niet gedaan. Na een stilstand met afgekoppelde batterij en terug koppelen was het probleem plots vanzelf opgelost. De temperatuurmeter werkt terug.
Echter met de km teller lukt dit nog niet.
Het probleem gaat samen met de brandstofmeter die op leeg staat en het reservelampje dat brandt.
Heeft er iemend een oplossing voor dit probleem ?
Bedankt voor elk antwoord !
Frank
Opgestart met kabels.
Sindsdien blijft de km-teller versneld lopen, bij stilstand, met contact op.
Batterij af en aangekoppeld, zekering verwijderd, rit gereden, allemaal geen oplossing.
Vorig jaar had ik een probleem op hetzelfde voertuig met de temperatuurmeter die altijd half aanduide. Bij Fiat zegden ze dat ik een ander dashbord moest plaatsen. Ruil 500 euro.
Heb ik niet gedaan. Na een stilstand met afgekoppelde batterij en terug koppelen was het probleem plots vanzelf opgelost. De temperatuurmeter werkt terug.
Echter met de km teller lukt dit nog niet.
Het probleem gaat samen met de brandstofmeter die op leeg staat en het reservelampje dat brandt.
Heeft er iemend een oplossing voor dit probleem ?
Bedankt voor elk antwoord !
Frank
Comment