Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorprobleem Honda S2000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Motorprobleem Honda S2000

Sinds enkele weken heb ik vaak wat problemen met de motor van mijn Honda, die me zorgen baren. Misschien weten jullie wel raad of kunnen jullie enkele mogelijk oorzaken opnoemen:

Als ik boven de 3.000 toeren ga, merk ik vaak een hapering op. Dan kan m'n auto plots beginnen te schokken of plots terugvallen in toeren. Als ik wat steviger gas geef, dan stottert de motor wat. Los ik dan mijn gaspedaal, dan zakt het toerental logischergewijs ook, maar kan dit toerental ook plots even bruut naar omhoog komen om dan terug naar omlaag te gaan.

Ik heb het probleem zowel bij koude als bij warme motor.

Enig idee wat dit kan zijn? Alle tips zijn welkom. Binnen enkele dagen laat ik 'm eens nakijken door m'n schoonvader, waardoor alle hulp welkom is.

Thx!
    nls2000

vraag het me eens op het werk hé
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

wellicht een inlaatsensor die wat streken heeft.

Comment

Kijk eens of je brandstoffilter niet vervuild/verstopt is.

Comment

Thx voor de tips! Alle info is nuttig. Ik zal blij zijn als ik ervan verlost ben.
          nls2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            vraag het me eens op het werk hé
            I did already bij Luc, maar zal het zeker nog eens bij u vragen
            nls2000

Comment

Working...
            X