Heb vandaag m'n toekomstige 2dehands wagen (Myway van volkswagen) mogen testrijden. Rijdt heel soepel en vlot, maar hij maakte enkel een zoemend geluid bij het rijden. Stilstaand was er niets te horen en het stond ook los van de hoeveelheid gas die ik gaf. Het is een zoemend geluid (klinkt alsof er een truck achter je rijdt), dat precies van achteren komt, en wordt luider naarmate ik sneller rijd...
De banden achteraan waren wel goed versleten en hadden 2 weken stil gestaan,wat volgens de verkoper (VW Garage en Myway wagen) de oorzaak was van het zoemend geluid.
Kan dit daar aan te wijten zijn ?
Ik krijg dus ook nog nieuwe banden achteraan voor dezelfde prijs en ze gaan alles nog uitbalanceren.
Ik mag hem ook nog testrijden vooraleer ik hem ga afhalen, en als het probleem dan niet opgelost is, dan gaat de verkoop niet door natuurlijk...
De banden achteraan waren wel goed versleten en hadden 2 weken stil gestaan,wat volgens de verkoper (VW Garage en Myway wagen) de oorzaak was van het zoemend geluid.
Kan dit daar aan te wijten zijn ?
Ik krijg dus ook nog nieuwe banden achteraan voor dezelfde prijs en ze gaan alles nog uitbalanceren.
Ik mag hem ook nog testrijden vooraleer ik hem ga afhalen, en als het probleem dan niet opgelost is, dan gaat de verkoop niet door natuurlijk...
Comment