Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Regen komt in wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Regen komt in wagen

Hey iedereen,

Ik heb een volkswagen polo van 1995.Als het is hard regent komt er regen in mijn wagen dit is alleen aan de rechterkant achteraan.

Heeft er iemand tips of heeft er iemand dit al eens meegemaakt?

Ze zijn 100% dicht, nergens in't wagen is nat alleen de vloer van achteren

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    Raampjes dichtdoen.

Comment

roestgaatje in de bodem of in de flanken van de koffer?
      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Rubbers al eens nagekeken in de deuren?
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
          roestgaatje in de bodem of in de flanken van de koffer?
          Ja er is wat roest aan de kant van de deur,maar dit is beneden aan de deur,kan daar regen binnen stromen?

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
          Rubbers al eens nagekeken in de deuren?
          Die ziet er goed uit,dan nog moest deze versleten zijn dan zou de zetel toch ook nat zijn?

Comment

hangt er van af of je het hebt als de auto stilstaat of als je er mee gereden hebt.

water loopt niet naar boven he, maar als je er mee rijdt dan spat dat water door het wiel overal tegen. Als er dan een gaatje is in de kofferbodem of kofferflank dan zuigt de bekleding meteen alles op.

Roest op die plaatsen ga je net direct zien, kofferbekleding ligt in de weg.
            Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
              hangt er van af of je het hebt als de auto stilstaat of als je er mee gereden hebt.

water loopt niet naar boven he, maar als je er mee rijdt dan spat dat water door het wiel overal tegen. Als er dan een gaatje is in de kofferbodem of kofferflank dan zuigt de bekleding meteen alles op.

Roest op die plaatsen ga je net direct zien, kofferbekleding ligt in de weg.
              Na een rit heb ik dit niet,t'is echt als er s'avons eens goe regent..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ismail Bekijk Berichten
                Na een rit heb ik dit niet,t'is echt als er s'avons eens goe regent..
                heb je al geprobeerd om te kijken terwijl iemand er met een tuinslag over de wagen sproeit?
                kans zit er dik in dat je het water dan ergens ziet lopen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                  heb je al geprobeerd om te kijken terwijl iemand er met een tuinslag over de wagen sproeit?
                  kans zit er dik in dat je het water dan ergens ziet lopen!
                  Nee da heb ik nog niet gedaan,ga ik nu eens proberen.
                  Ik heb al meerdere keren mijn wagen laten wassen in een carwash,dan had ik niks gemerkt.

Of kan het zijn dat het na een tijd binnen komt?

Comment

kans zit er heel dik in dat je plastiek scherm die in de deur zit los gekomen is. het water loopt langs het raam naar beneden; en loopt zo naar binnen. normaal moet doe plastiek dat water buiten houden maar als het los is dan loopt het ook binnen. mijn zus haar eerste golfje had dit ook. Tapijtjes lagen kletsnat maar niks anders dat nat was.
                    Deurpaneel eens afpakken en bekijken. soms zitten ook de gaatjes onderaan in de deur verstopt waardoor je deur vol loopt en dan overstroomt naar binnen

Comment

waarschijnlijk staat de achterste deur wat scheef door met de welgekende schroevendraaier tussen de deur en frame te zitten.
                      wimoptiek.be op

Comment

je moet eens kijken of de railtjes langswaar het water wegloopt
                        niet vol met vuil zitten.
                        ik ken iemand met een iets jognere polo die dat ook heeft gehad.

indien dit niet het geval is.
                        paraplu kopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          waarschijnlijk staat de achterste deur wat scheef door met de welgekende schroevendraaier tussen de deur en frame te zitten.
                          dit is erover..

Comment

Als de auto een schuifdak heeft, kan het ook aan de afwatering liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ismail Bekijk Berichten
                              Hey iedereen,

Ik heb een volkswagen polo van 1995.Als het is hard regent komt er regen in mijn wagen dit is alleen aan de rechterkant achteraan.

Heeft er iemand tips of heeft er iemand dit al eens meegemaakt?
                              Mijn nonkel heeft dit ook meegemaakt, hij heeft een gaatje geboord in de vloer.(boor 11mm) Sindsdien nooit meer last van stilstaand water in z'n polo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                (boor 11mm)

Ge kunt al eens overdrijven...
                                1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten

Nog niet eens zo zot, zenne. Door een te klein gaatje loopt geen water vanwege de oppervlaktespanning.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                                    Nog niet eens zo zot, zenne. Door een te klein gaatje loopt geen water vanwege de oppervlaktespanning.
                                    Als je't zo bekijkt...
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

ik stond overtijd op de drive in naast en hoop kevertjes.
                                      nu blijkt dat als je zoon kevertje uit elkaar haalt en die terug in elkaar steekt er 9/10 kans is dat de rubber die tussen de kooi en het chassis zit niet goed meer afsluit.

anyway, blijkt dus dat bij 4 van de 5 kevertjes als die door de plassen rijden op de E19 het water in de spatborden worden gegooid, en zich daan een weg banen in het interieur. het gevolg was dat er in al die kevertjes water stond. 1 van die kevers was zelfs zo erg dat die gewoon met een bekertje water uit de wagen kon scheppen.

na een half uur heeft die het opgegeven en heeft die in zijn vloer met een schroevendraaier en een hamer een gat geklopt zodat het water weg kon lopen.

was die dag wel grappig, een andere had een wc rol op de bodem gezet en deze dan uitgeknepen ( maar er was nog water dat achter bleef en hij had geen wcrollekes meer )
                                      dus heeft die maar een paar handdoeken gevraagd om het water uit zijn auto te halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                        Mijn nonkel heeft dit ook meegemaakt, hij heeft een gaatje geboord in de vloer.(boor 11mm) Sindsdien nooit meer last van stilstaand water in z'n polo.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten

En als er een boor van 10 voorhanden is moet er niet speciaal eentje van 11 gekocht worden. Dus er is totaal geen overdrijven bij. Vroeger bij mijn Opel Manta had ik ook water dat in mijn koffer kwam, (na een ongeval waarbij er iemand in "mijn gat" gereden was). De Manta had langs weerszijden van de koffer zo'n uitdieping waar het reservewiel rechtop in stond (links) en rechts was er ook zo'n gat (om eventueel in de winter een reservesneeuwband in te steken), in alle geval die twee bakken stonden op een bepaald moment zo'n 20 cm water. Vermits er aan de onderkant een rond gat was van zo'n 3-4 cm diameter, afgesloten met een rubber stop, heb ik die stop uitgetrokken en sindsdien bleef m'n koffer altijd droog, dus....

Comment

Working...
                                        X