Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lidl autoradio: silvercrest CRB-532

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• lidl autoradio: silvercrest CRB-532

Ik was al even opzoek naar een autoradio aangezien ik er nog altijd geen heb . Het moest helemaal niets speciaals zijn, enkel mp3's op usb stick kunnen afspelen en zwart van kleur zijn met liefst oranje of rode display/knopjes.

Na even zoeken was ik bij dit type van pioneer uitgekomen:
    DEH-2200UB

Maar nu heb ik pas het boekje van de lidl toegekregen, en hier is vanaf donderdag ook een autoradio tekoop. Toevallig een zwarte met oranje verlichting wat ideaal in mijn interieur zou passen!. Kost = 50 € , usb aansluiting, sd-kaartjes, bleutooth, etc...
    http://www.mysilvercrest.de/en/artikel.php?a=178

Enkel stel ik me vragen over de kwaliteit aangezien dit best wel een goedkope prijs is voor al deze mogelijkheden. Is er soms iemand die hier ervaring mee heeft, met voorgaande modellen die tekoop zijn geweest in lidl of dergelijke?

Ik heb er één gehad in m'n vorige auto. Kostte toen €99 en had bluetooth, USB, aux, afstandsbediening...

Was er één om handsfree te bellen met extra microfoon die je ergens moest tegen tapen. Dat werkte dus voor geen meter...

Om nog maar te zwijgen over de rest van de radio. Kwaliteit van afspelen viel-nog-mee... Maar het klotige bij mij was dat het geluid soms wegviel. De cd bleef dan wel afspelen maar er was geen geluid meer bij. Gebeurde op totaal willekeurige momenten, had zeker niks met antishock ofzo te maken. Radio heeft me op den duur zo ver gekregen dat ik er uit frustratie zo hard op geklopt heb dat 't scherm kapot was. Daar ging m'n recht op garantie .

Nuja, die chinoezen evolueren ook e, is al meer dan een jaar geleden dusja... Voor € dierf ik de gok wel wagen als hij mooi in je interieur past.

Comment

Ik ken iemand die ook een silvercrest heeft, en ze zijn echt wel niets waard. Het geld geef je vooral aan de opties en de display, want de geluidskwaliteit is echt ondermaats en hij gaat ook totaal niet luid.

Mijn tip is van de eerste keer goed te kopen, en voor die pioneer te gaan (die er mijn inziens toch mooier uitziet ook?)

Comment

thx voor de reacties, ja, de pioneer vind ik persoonlijk ook mooier en zal indd beter van kwaliteit zijn. En toch twijfel ik nog een beetje... Het is nu ook niet denk ik dat de originele speakers van een 18 jaar oude bmw van topkwaliteit zullen zijn, dus weet niet als ik dat effectief wel ga horen? Ik ga er nog eens een nachtje over slapen

Comment

Hoor je gegarandeerd wel. Het verschil in signaal is te horen op ELKE speaker, hoe slecht die ook is.

Slechte speaker slechte radio =
          Slechte speaker goede radio =
          Goede speaker goede radio =

Comment

Mijn schoonvader had ook zo'n goedkope radio met al die functies (weet niet meer of die uit de Aldi of de Lidl kwam), anyway, na een weekendje niet rijden was telkens de batterij van de auto leeg.

Eerst de batterij van de auto vervangen, tja, wie verdenkt nu die radio. Maar uiteindelijk, toch maar een Pioneer gestoken en nu zijn alle problemen weg. (Die radio uit de Lidl / Aldi werd ook heel warm, 2 maal teruggestuurd, maar ook 2 keer teruggekregen met de melding, "geen probleem gevonden")

Comment

.....
              Last edited by ; 07/07/2010, 14:08.

Comment

Iemand die ik ken heeft een maand ofzo geleden ook een radio gekocht in de Lidl, waarschijnlijk hetzelfde model. Na een week heeft hij de geest gegeven.

Comment

Na het lezen van al de replies ga ik hem indd laten liggen voor wat het is.. thx! want ik was er eerst heilig van overtuigd om voor de lidl radio te gaan. Dus dan maar ineens voor een deftige.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                    Iemand die ik ken heeft een maand ofzo geleden ook een radio gekocht in de Lidl, waarschijnlijk hetzelfde model. Na een week heeft hij de geest gegeven.
                    De radio mag ik hopen ???

Comment

ik ben tevreden van m'n silvercrest 532.

Comment

Is dit niks?

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matertos Bekijk Berichten
                          Ik heb daar het vorige model van en ik ben er zeer tevreden van. Doet in mijn Ford Transit met de standaard speakers zelfs de deuren rammelen gelijk nen echten tjoener

Comment

Pio daarin knallen en achter x tijd, als er weer eens goesting is om geld uit te geven, dan steekt ge daar eens nieuwe boxen in desnoods he?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                              Pio daarin knallen en achter x tijd, als er weer eens goesting is om geld uit te geven, dan steekt ge daar eens nieuwe boxen in desnoods he?
                              Indd, hij is besteld se Enkel is die stekker aan de achterkant anders als mijn stekker van in de auto . Heb ik al wat zitten zoeken op het net en blijkbaar zijn er van die 16pin naar iso-connectoren te krijgen. Enkel is nu weer de vraag waar ik die kan vinden? De winkel waar ik de radio heb besteld verkochten die kabels/stekker niet
                              Auto5 misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                Heb ik indd ook nog in gedachten gehad, zit zowat in dezelfde range als die pioneer. Enkel had deze nogal fel blauwe tekst op de display (wat niet opvalt op deze foto),maar wat me wat tegenviel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matertos Bekijk Berichten
                                  Indd, hij is besteld se Enkel is die stekker aan de achterkant anders als mijn stekker van in de auto . Heb ik al wat zitten zoeken op het net en blijkbaar zijn er van die 16pin naar iso-connectoren te krijgen. Enkel is nu weer de vraag waar ik die kan vinden? De winkel waar ik de radio heb besteld verkochten die kabels/stekker niet
                                  Auto5 misschien?
                                  normaal kan elke dealer van het merk van je auto helpen met zo'n verloopstekkertje, als ik me niet vergis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichten
                                    normaal kan elke dealer van het merk van je auto helpen met zo'n verloopstekkertje, als ik me niet vergis
                                    Jeps, VW/Seat heeft dat zeker liggen (of bestellen indien geen grote stock)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
                                      Jeps, VW/Seat heeft dat zeker liggen (of bestellen indien geen grote stock)
                                      Merci!

Comment

We hebben hier ook een silvercrest en die wisselt soms van radiozender en we vinden de oorzaak niet. Soms Leest hij een cd ook niet die normaal wel zou werken.

Comment

Working...
                                        X