Stel je bent in 4de aan het rijden en voor je is een rondpunt. In de rijschool is mij dan verteld dat ik moet afremmen en als ik aan 30 zit moet ik terugschakelen naar 2de en als ik de kans het moet ik de koppeling nog even lossen en nog even in 2de blijven rijden. Maar telkens als ik de koppeling dan los .. dan doet de auto even raar, zo een schokske.. Laat ik de koppeling te snel los? of druk ik mijn gas niet goed in of.. ? (maar daar gaat het nu niet zo erg om).
Nu was ik met mijn ma aan het rijden en die zei dat dit echt helemaal verkeerd is. Ze zegt dat ik dan op mijn motor rem en dat dat totaal niet mag. Dat ik gewoon moet stoppen en in eerste zetten of dat ik eerst naar 3de en dan naar 2de moet. Ben ik nu echt verkeerd aan het stoppen of niet? Ik veronderstel toch dat de rijschool gelijk heeft maar zij is er rotsvast van overtuigd dat ik verkeerd afrem en terugschakel. (mss heb ik de rijschool dan niet goed begrepen?).
Merci beaucoup.
Nu was ik met mijn ma aan het rijden en die zei dat dit echt helemaal verkeerd is. Ze zegt dat ik dan op mijn motor rem en dat dat totaal niet mag. Dat ik gewoon moet stoppen en in eerste zetten of dat ik eerst naar 3de en dan naar 2de moet. Ben ik nu echt verkeerd aan het stoppen of niet? Ik veronderstel toch dat de rijschool gelijk heeft maar zij is er rotsvast van overtuigd dat ik verkeerd afrem en terugschakel. (mss heb ik de rijschool dan niet goed begrepen?).
Merci beaucoup.
Comment