Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luidsprekers nissan pixo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Luidsprekers nissan pixo

Hallo iedereen,

We hebben thuis recent een tweede auto gekocht, een nissan pixo. Hele fijne auto, alleen vindt ik dat de boxen op niets trekken. Daarom zou ik graag twee boxen bij plaatsen. Dit hoeven geen boxen van 100 euro te zijn. Gewoon simpele boxen die ik nog achteraan plaats.

Kunnen jullie mij luidsprekers aanraden en is dit moeilijk te monteren?

Ik zou zeggen, geef die een box en steek die dan in brant. ( inside joke )

Verder laat ik de kenners aan 't woordt.

Comment

Ideetje?

1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
        Ideetje?

Dit is net wat overdreven. Ik vraag me af of ik wel zomaar boxen kan bijplaatsen en of ik geen versterker nodig heb. Liever niet natuurlijk want dan gaat het al direct de duurdere kant uit.

Comment

Ah ja.

cruisin time peac

danku vriende

Comment

Ik zou zeggen, smijt daar 200k tegen en er valt wel wat van te maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
              Ik zou zeggen, smijt daar 200k tegen en er valt wel wat van te maken.
              Wat wil je daar mee zeggen?

Comment

Zijn er ruimtes voorzien voor extra speakers? Dan bestaat de kans dat er extra kabels liggen.

Heb je nergens technische gegevens over je radio, dan kan je toch zien of hij toelaat 4 boxe aan te sluiten?
                1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                  Zijn er ruimtes voorzien voor extra speakers?
                  Er is niet eens ruimte voorzien voor een pak chicletten, laat staan extra speakers !

Ik vrees dat extra speakers die kar ook effectief TRAGER zullen maken.

Comment

Reden: Cat. 2: topic verzieken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Reden: Cat. 2: topic verzieken
                      Je moet een BMW hebben om mod te worden.

Ik verveel me dood en verontschuldig me nu al bij de topic opener.

Comment

De radio is een NSCR 04 maar echt veel informatie vind ik hier niet over.
                        Last edited by ; 09/04/2010, 17:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevindb Bekijk Berichten
                          De radio is een NSCR 04 maar echt veel informatie vindt ik hier niet over.
                          Stop daarmee.

Comment

't Heeft weinig zin om twee 'slechte' luidsprekers te omzeilen door het bijplaatsen van twee degelijke exemplaren. Het resultaat blijft slecht.

Misschien beter om het huidige type te vervangen door kwalitatief betere luidsprekers.

De radio is hoogstwaarschijnlijk een goedkope standaardradio. Deze vervangen door een ander type brengt ook veel verbetering. Eventueel een tweedehands.

Let wel op : vervangen van luidsprekers in de deurpanelen/dashbord is niet simpel. Je moet hiervoor het (binnen-)paneel verwijderen.
                            Luidsprekers zelf aansluiten is dan weer makkelijk : enkel letten op + en - .

Versterker is hier, vind ik toch, niet nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                              't Heeft weinig zin om twee 'slechte' luidsprekers te omzeilen door het bijplaatsen van twee degelijke exemplaren. Het resultaat blijft slecht.

Misschien beter om het huidige type te vervangen door kwalitatief betere luidsprekers.

De radio is hoogstwaarschijnlijk een goedkope standaardradio. Deze vervangen door een ander type brengt ook veel verbetering. Eventueel een tweedehands.

Let wel op : vervangen van luidsprekers in de deurpanelen/dashbord is niet simpel. Je moet hiervoor het (binnen-)paneel verwijderen.
                              Luidsprekers zelf aansluiten is dan weer makkelijk : enkel letten op + en - .

Versterker is hier, vind ik toch, niet nodig.
                              Ik ga het gewoon in de garage laten doen als dat gaat. Ik heb eens gekeken in de deuren en er is al plaats voorzoen voor luidsprekers, alleen zijn deze dus leeg.

Comment

Working...
                              X