De gordel van de middelste stoel achteraan zit geblokkeerd...m'n honden hebben er een stuk plastiek afgebeten die erop hing (was wel niet echt functioneel volgens mij) maar nu krijg ik ze dus niet meer recht, omdat de gordel tegen trekt.
HEb een paar foto's gemaakt:
hier zie je dus de riem vastzitten.

Ik zat eraan te denken om de stoel los te maken, zit met twee scharnieren vast:
probleem is dat het middelste scharner aan een stevige veer vasthangt...die ik waarschijnlijk nooit meer op z'n plaats krijg.
Tweede probleem is dat je dan nog steeds met die gordel zit die vast hangt.
Laatste oplossing die ik zie is de gordel doorsnijden, probleem is dan wel dat het een vreselijke rot klus zal zijn om die er terug in te krijgen (een andere, tweedehands kopen of zo??) en het toch ook niet echt de bedoeling is je gordel door te snijden als hij vast zit...
Alle tips zijn meer dan welkom, aangezien ik nu twee derde van m'n achterbank niet kan gebruiken...wat vrij zwaar ... is!
HEb een paar foto's gemaakt:
hier zie je dus de riem vastzitten.

Ik zat eraan te denken om de stoel los te maken, zit met twee scharnieren vast:

Tweede probleem is dat je dan nog steeds met die gordel zit die vast hangt.
Laatste oplossing die ik zie is de gordel doorsnijden, probleem is dan wel dat het een vreselijke rot klus zal zijn om die er terug in te krijgen (een andere, tweedehands kopen of zo??) en het toch ook niet echt de bedoeling is je gordel door te snijden als hij vast zit...
Alle tips zijn meer dan welkom, aangezien ik nu twee derde van m'n achterbank niet kan gebruiken...wat vrij zwaar ... is!
Comment