Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw - Dtc

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw - Dtc

Kan iemand me uitleggen wat DTC nu juist is bij Bmw?

Dynamic Traction Control (DTC) allows for sports-style driving dynamics even when DSC is controlling stability and when wheel traction is higher.Dynamic Trac...

Comment

Bmw - Dtc

Ja mensen ge moet er rekening mee houden dat ik er geen bal van ken he. Is DTC eigenlijk een sterkere versie van DSC? Is DTC enkel bedoeld voor als ge vast zit in de sneeuw of bedoeld om meer grip te hebben tijdens het rijden in de sneeuw? Wat als ik DTC aanzet in de zomer? Heeft dat een goede of slechte invloed op mijn bochtenwerk zowel in sneeuw als op het droge? Bij de aankoop van mijn wagen ging het vrij snel met de garagist over wat dat wat is. Ik begreep dat ie zei dat DTC aanzetten gevaarlijk was omdat die dan niet gaat tegensturen. Allez ja, geen tegengewicht geven in de bochten of hoe moet ge dat zeggen, om niet uit de bocht te vliegen. Dacht zal dat wel eens opzoeken maar dan krijgt ge telkens zo'n oppervlakkige uitleg. Vandaar ik het hier eens probeer. Enkel serieuze antwoorden aub. Ben al op een ander forum uitgescheten voor achterlijke omdat ik deze vraag stelde.

Comment

DTC (1 x kort drukken): tractiecontrole wordt uitgeschakeld, d.w.z. dat wielspin wordt toegelaten. Bijvoorbeeld handig als je op ijs moet vertrekken.

DSC (1 x lang drukken): stabiliteitscontrole wordt uitgeschakeld, de elektronica van de wagen zal vanaf nu NIET meer ingrijpen als de achterste van de wagen zou uitbreken in een bocht.

Comment

Working...
        X