Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Geur uit auto verwijderen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguaru spreekt uit ervaring?
Ik vroeg enkele maanden geleden toen we onze auto (tweedehands) bij de garage gingen afhalen hoe ze die typische geur van een nieuwe auto in die auto gekregen hebben. De garagist vertelde me dat ze daarvoor een paar dagen een band op de achterbank leggen.
En ja, onze wagen rook lekker nieuw
Comment
-
Bij mij wordt 't ook weer erg.Frankie zal het niet graag lezen, maar er appliceert een Beejemwee naar een plaatsje in z'n welhéélergsmerigebakkenclub.
M'n zetels zijn pokkevuil (kringen, en stof mô jonges toch, als ge der met een witte broek in gaat zitten dan edde metéén 'n grauw gat...), en slingert minstens 2 kg afval in rond (voornamelijk lege Fristi-pullekes, lege Cécémel-flessen, pampierkes van vanalles, en héél veel lege saffenpakken en de micatjes van daarrond), m'n asbak puilt weer grandioos uit, en vooral : er hangt precies een geur in van een rottend washandje.
Veel kan natuurlijk te maken hebben met 't feit dat ik al zo'n anderhalve week met een kapotte stofzuiger (uiteraard niét geledigd) rondrijd in m'n koffer, en dat m'n "kartschoenen" (sportsloffies die al veel hebben meegemaakt en een wel héél erg vreemde geur verspreiden) er nog in staan, ergens ('k zou 'es moeten zoeken).
En ja ook langs de buitenkant is 'ie smerig. Echt smerig.
Nice.
Koffie, hè?(ik vertik het om dat ding te gaan uitmesten, 't is birthday-weekend van m'n sjoe)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaZalig.Ook 'es doen, ikke.
Maar ik vraag me af ... als het geurverspreidende goedje niet uit je auto weg is, dan moet je die koffieteil toch altijd laten staan, dan?
Dan ga 'k 'm toch moeten uitmesten.
Comment
Comment